een buikslaapkussen van de ikea werd ons aangeraden door een medewerker van de ikea.. die hebben wij dus nu ook. (nog niet in gebruik)
Luuk vroeg er al weken om en sinds vorige week hebben we een dun buikslaapkussen van Ikea. Kussen was 16,95 dacht ik. Hij is helemaal blij met zijn kussen en wil niet meer slapen zonder.....
hmm hier al vanaf een jaar of 2 en drie maanden. Is snel zo te lezen. Verder niets bijzonders, gewoon een normaal kussen en dekbed, geen speciale kinderbeddengoed of iets dergelijks.
Hier een zoontje van 27 maanden die nog in zijn babyledikantje slaapt (oke wel een van 70x140), maar nog wel in het spijlenbedje in zijn combisleeper. Hij past nog prima in de slaapzak en vind een dekbed nog niet nodig. Ander bed overigens ook niet.
Is volgens mij heel normaal/gemiddeld hoor, ook voor ons rond die tijd en hoor het veel vaker. Ik denk dat de kindjes die lang in een ledikant blijven liggen vaak de uitzondering zijn.
oh oké, ik vond het nl ook helemaal niet snel, maar toen ik hier zo las dat er nog veel kindjes in hun ledikantje lagen........ Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, dat is toch heel verschillend per gezin en per kindje.
oh ja ik vindt het anders vrij vroeg om met 2 jaar in een groot bed e liggen eigenlijk Maar dat ligt helemaal aan je kindje hoor....
Hier wel een dekbedje maar nog gewoon in haar ledikantje. Zolang ze daar nog prima in slaapt wachten we nog even met een gewoon bedje (bezig voor een 2e kindje dus als dat ons gegund is pakken we alles gelijk in 1 x aan). Kussen vind ik niet nodig zolang ze zonder prima slaapt.