Vanaf wanneer dekbed en kussen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ons Kleintje, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

een buikslaapkussen van de ikea werd ons aangeraden door een medewerker van de ikea.. die hebben wij dus nu ook. (nog niet in gebruik)

2. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Luuk vroeg er al weken om en sinds vorige week hebben we een dun buikslaapkussen van Ikea. Kussen was 16,95 dacht ik. Hij is helemaal blij met zijn kussen en wil niet meer slapen zonder.....

3. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    hmm hier al vanaf een jaar of 2 en drie maanden. Is snel zo te lezen.

Verder niets bijzonders, gewoon een normaal kussen en dekbed, geen speciale kinderbeddengoed of iets dergelijks.

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Hier een zoontje van 27 maanden die nog in zijn babyledikantje slaapt (oke wel een van 70x140), maar nog wel in het spijlenbedje in zijn combisleeper. Hij past nog prima in de slaapzak en vind een dekbed nog niet nodig. Ander bed overigens ook niet.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Is volgens mij heel normaal/gemiddeld hoor, ook voor ons rond die tijd en hoor het veel vaker.
    Ik denk dat de kindjes die lang in een ledikant blijven liggen vaak de uitzondering zijn.

6. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    oh oké, ik vond het nl ook helemaal niet snel, maar toen ik hier zo las dat er nog veel kindjes in hun ledikantje lagen........

Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, dat is toch heel verschillend per gezin en per kindje.

7. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja ik vindt het anders vrij vroeg om met 2 jaar in een groot bed e liggen eigenlijk:(
    Maar dat ligt helemaal aan je kindje hoor....;)

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hier wel een dekbedje maar nog gewoon in haar ledikantje.
    Zolang ze daar nog prima in slaapt wachten we nog even met een gewoon bedje (bezig voor een 2e kindje dus als dat ons gegund is pakken we alles gelijk in 1 x aan). Kussen vind ik niet nodig zolang ze zonder prima slaapt.

Deel Deze Pagina