Tip voor kleuterleidsters

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meryl, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hallo,

Vandaag kreeg ik van het kdv een wenschema mee voor de volgende groep (2-4 jarigen), in november gaat mijn dochtertje officieel over. Wat is een leuk idee om de leidsters van haar huidige (0-2 jarigen) groep te geven? Mijn dochtertje was vorige week jarig en toen heeft ze getrakteerd (iets lekkers voor de leidsters en stickervellen voor de kleintjes). Nu wil ik graag een kaart aan de leidsters geven om te bedanken voor afgelopen periode met iets leuks erbij...maar wat?? :( Misschien heeft iemand een goede tip? :)

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bij simon Levelt kun je een heel leuk thee of koffiepakketje samen stellen. Chocolaatjes erbij, mooi theeglas en klaar!
    De bestaande pakketjes zijn misschien boven je budget maar je kunt ook een stukje folie meevragen en het zelf doen.
    Bij V&D en de bakker heb je erg leuke herfstchocolaatjes en anders koop je gewoon een doos bonbons die je in het pakketje verwerkt.

3. chrissiefur

22 feb 2009
    6
    0
    0
    Afgelopen maandag heeft mijn zoon afscheid genomen van de babygroep. Voor de kindjes hebben we iets kleins getrakteerd. Doosje rozijntjes met een handje (zeeman) en een briefje er bij met doei doei ik ben spelen bij DD.

Voor zijn leidsters hebben we bekers met porselein verf beschilderd en daarin:

zeepje, merci, bril, pleisters, brilletje, zakdoekjes. Daarbij zat het volgende:

Even kijken, wat zit er in deze beker...

Zakdoekjes, voor al die keren dat je me troostte.

Een zeepje, voor al die keren dat je je handen moest wassen nadat je me een schone luier gaf.

Pleistertjes, voor al die keren dat je mijn wondjes schoonmaakte.

Een bril, omdat je me steeds in het oog hield terwijl je me zelf de wereld liet ontdekken.

Zoete hartjes, omdat je steeds zoet met me omging en omdat je een hart van goud hebt.

Merci chocolade, om je te bedanken voor al die mooie momenten!

Dankjewel lieve juf, ik zat graag in jouw klasje!

Ze vonden het allemaal geweldig! Voor op de groep hebben we nog een boek gegeven Sesamstraat, vrienden voor altijd. Dit was een grapje voor een van de leidsters omdat ze de kleine man had geleerd dat ze vrienden voor het leven zijn!

Succes!

Deel Deze Pagina