Vanaf wanneer dingen doen met baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zindy, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik ben ook de week na de bevalling al 't stad in gegaan. Zoontje in de draagdoek, héérlijk vond ik het. Ik kwam zowat elke dag wel met hem buiten. Voeden deed ik overal (gaat nu wat moeilijker omdat zoontje héél snel afgeleid is).

De eerste keer autorijden was vreselijk zenuwslopend, vond ik! :$

2. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor dat is niet stom.
    Hormonen, het onzekere, het nieuwe, allemaal eng.

Door mijn keizersnee heb ik ongeveer 10 weken niet normaal kunnen of geen grote stukken lopen. Mijn man ging dus altijd mee als er boodschappen of als ik een stukje wilde lopen achter de kinderwagen.

En nog, vind ik het erg prettig als manlief in mijn buurt is, bij mij is dit toch nog het onzekere, ondanks dat mijn meissie nu 14 maanden is. Maar soms, als ik mezelf zo zeker voel ga ik gerust alleen op stap met de jonge dame en voel ik me een hele pief...

Wij gingen wel vrij snel ergens heen en borstvoeding in het openbaar vond ik ook geen probleem. De duur van dit uitje lag over het algemeen bij mij.

Wellicht kan je hier wat mee.

3. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties!

Gelukkig ben ik niet de enige.
    Ik ga maar eens beginnen met de honden uitlaten... ik ga een draagdoek (minimonkey) kopen, want de stoep is errug smal en het is maar een klein rondje en om daar helemaal de kinderwagen voor te pakken...

Als ik langer ga wandelen straks pak ik de kinderwagen wel natuurlijk. Kan ik ook spullen van de kleine meenemen.

Winkelen moet nog maar even wachten... sowieso moet mijn man mee haha (alleen durf ik echt nog niet en heb zelf geen rijbewijs) en het lijkt me handig als er wat meer tijd tussen de voedingen zit. Ik geef overigens kunstvoeding (flesjes). Zou ik die gewoon ergens kunnen opwarmen of nemen de meeste zelf warm water mee?

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik neem meestal een thermosflesje heet water en een flesje spa blauw mee. Dan meng ik het als ik het flesje ga maken. Maar bij heel veel gelegenheden hebben ze ook wel een magnetron om het op te warmen.

5. maenmo

maenmo Lid

30 aug 2008
    43
    0
    0
    ik was met 6 dagen na de bevalling al buiten moest naar het ziekenhuis en smiddags was ik nog even naar appie heijn geweest voor een boodschapje met man lief

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons zoontje is geboren in het voorjaar en het was toen bijna elke dag schitterend weer. Ik was ook tussen de voedingen door veel buiten. Stukje wandelen door het park/bos. Boodschapje halen, op visite bij mijn ouders of vriendin.

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Volgens mij mag je naar buiten als je kindje zijn geboortegewicht weer heeft bereikt. Gewoon een mooie dag uitzoeken en beginnen met een blokje om van 5 minuutjes, thuis even temperaturen om te kijken of je goed genoeg hebt ingepakt. Zo krijg je een beetje vertrouwen in wat je doet.
    Als ik ga winkelen ga ik zoveel mogelijk tussen de voedingen door, maar als we op visite gaan houd ik daar geen rekening mee, dan voed ik daar gewoon. Bij lange autoritjes ga ik bij de McDonald's zitten ofzo in een rustig hoekje :)

Deel Deze Pagina