Drukkend gevoel onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niki86, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb de hele dag al zo een drukkend gevoel in mn onderbuik bij het plassen bijv.Kan dan ook niet mn blaas 'leegdrukken' tijdens het plassen om het zo maar te noemen ,omdat het dan nog meer steekt..herkent iemand dit?

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik denk dat je een blaasontsteking hebt heb ik ook vaak als ik zwanger ben moet je wel even laten behandelen maar wel even duidelijk aangeven dat je zwanger bent anders krijg je medicatie die niet zo goed zijn voor een zwangerschap

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb het nu niet meer.was maar 1 dag.denk ook niet dat het blaasontsteking is want ik weer precies hoe dat voelt..

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    groei van de baarmoeder heb ik nu ook last van een drukkend en trekkend gevoel alsof er een balon in je baarmoeder zit en me darmen zijn daar ook van slag van !!
    ik geniet zelfs van die vreselijke misselijkheid

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Niki, gelukkig hebje nu geen last meer.
    maar blaasontsteking tijdens zw voelt anders aan dan normaal
    dus kan je niet zo goed met elkaar vergelijken

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier hetzelfde alsof er een opgeblazen ballon in zit en drukt

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    denk toch de groei van je baarmoeder...heb vanaf het begin al krampjes af en toe...en nu als ik de krampjes voel dan moet ik rennen naar de wc..en dan zit ik daar een kwartier...moeite met mijn boodschap doen zegmaar.. en merk ook dat ik mijn plas niet moet ophouden..maar meteen moet gaan want als ik te lang wacht kan het een beetje een irritant gevoel opleveren..

Deel Deze Pagina