Vanaf wanneer doorslapen snachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    yenthe slaapt al door vanaf 4 weken.
    toen van 11 tot 6

nu gaat ze om half 10 a ttien uur naar bed en slaapt tot 7 uur.
    lekker hoor !

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Gemiddeld gaan kindjes vanaf 3 maanden doorslapen. Kindjes die bv krijgen, slapen minder snel nachten door maar dat hoeft niet altijd. Hier slaapt m'n dochtertje ook nog niet door (geef bv), ze heeft haar voedingen nog nodig 1 à 2 keer 's nachts en vind het eigenlijk wel leuk die momenten samen met m'n kleintje!
    Wel heeft ze al af en toe van 23 tot 4 geslapen en daar ben ik al erg blij mee :)

3. linda82

linda82 Lid

26 sep 2007
    28
    0
    0
    Verpleegkundige
    Mijn dochter sliep vanaf ongeveer 7 weken 's nachts door. Van de ene op de andere dag sloeg ze haar nachtvoeding over. Ze slaapt nu ongeveer 11h aan een stuk per nacht :)

4. Niet meer actief

met 7 weken sliep Enzo de nacht door van 23.00 uur tot 7.00 uur nu is ie 5,5 maand en slaapt hij de klok rond van 20.00 tot 8.00 uur.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou, Justin kwam de laatste nachten snachts steeds later en was tevreden met zn speentje.
    Vannacht heeft ie van 23.00 laatste fles tot 6.30 doorgeslapen....
    Zou mooi zijn als ie dat vol zou houden! Zo niet dan krijgt ie gewoon een flesje snachts hoor!

Nadat ik jullie berichten had gelezen dat water snachts "niet normaal" was ben ik er meteen mee gestopt. Was wel een beetje geschrokken van de heftige reacties, maar weet ik veel...

het gaat nu in elk geval prima, al heb ik net met het CB gesproken en denken we dat hij waarschijlijk reflux heeft... zucht... van buikkrampjes naar reflux.... Dus maak ik de voeding dik en daardoor kan ie weer moeilijker poepen! Zucht....

6. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Thomas sliep met 5 weken door, daarvoor gaf ik hem gewoon volledige nachtvoedingen. Volgens mij geeft een kindje zelf aan wanneer hij/zij er aan toe is door te slapen en is dat moment ook voor elke baby weer verschilllend. Zo sliep hij ook ineens van de een op andere nacht door. Heel af en toe wordt Thomas toch nog ineens wakker 's nachts, ook dan geef ik hem gewoon een voeding. Wel probeerde ik vanaf dat hij 3 weken oud was er zoveel mogelijk een ritme in te brengen door middel van badje 's avonds voor het slapen gaan, overdag met gordijn half open slapen of in de box, zelfde knuffeltje bij hem leggen 's nachts. Dat soort dingen, geen flauw idee of het iets geholpen heeft, maar hij sliep al erg snel door in ieder geval! Maar ik heb hem nooit een voeding geweigerd en dat doe ik nog steeds niet. Succes ermee!

Groetjes Lima.

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy slaapt al vanaf de geboorte door, eerst van 11 tot 6:30 en tegenwoordig slaapt ze rustig tot 10 uur als je haar niet wakker maakt. Van wie zou ze het toch hebben? :)

8. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Wat verstaan jullie onder door slapen Michelle sliep vanaf week 1 van 24.00 tot 5.00 uur en daarna al snel tot 7 u. Ik heb het gevoel dat ze dus al vanaf eerste week door slaapt.

Annemarie

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dat vind ik ook aardig vroeg nu al geen nachtvoeding meer, ze hebben het nog nodig.
    Sanne sliep door toen ze 11 weken oud was. Van 23.00 uur tot 7.15 uur.

Deel Deze Pagina