Hi, even een (onbescheiden) vraag; wanneer gaan jullie voor de volgende baby? wij willen na 9 maanden ongeveer weer voor de 2e Uk gaan. Want het is beter dat je 9 maanden ontzwangert. Als het dan gaat lukken willen we het weer gaan proberen. Anders moet ik weer aan de Clomid (met oog op mijn PCO....). Groetjes.
Oef daar heb ik nog niet over nagedacht... eerst deze maar eens krijgen . wel wil ik er niet teveel tijd tussen hebben. ik ben de oudste van 5 waarvan er tussen de eerste 4 steeds 1,5-2 jaar tussen zit en dat was echt fantastisch! Altijd iemand om mee te spelen. de jongste is een nakomertje, ook superleuk maar je merkt wel dat ie het meer van vriendjes moet hebben. het is voor hem heel anders dan het voor ons was.
Als het aan mij ligt duurt het nog wel een paar jaar voor de 2e komt. Ben heel erg geschrokken van deze bevalling. Met als resultaat dat mijn zoon nu Erbse pharese heeft. Van mij hoeft het echt niet meer.
Ik was ook van plan om deze vraag eens stellen. Als het aan mij alleen zou liggen, begin ik dit jaar nog voor een tweede. Maar m'n vriend heeft daar helemaal nog geen zin in. Hij wacht liever totdat Serjenka naar school gaat om zwanger te zijn van de tweede. Dus ik zal nog twee à drie jaar geduld moeten hebben, vrees ik.
Ja, wij willen eind van het jaar weer beginnen met klussen. Ben ook al 34 in september en je weet nooit hoelang het deze keer gaat duren. En of het lukt natuurlijk. Ben de jongste niet meer .. Dus .. eind van het jaar gaan wij weer beginnen
Ik wou er minimaal 3 jaar tussen de 1e en de 2e hebben maar mijn gedachten zijn veranderd. Het liefst gaan we begin volgend jaar weer beginnen alleen ziet mijn mannetje dat nog niet zo. Maar we hebben nog alle tijd ik ga in iedergeval heerlijk genieten van onze kleine meid
Wij wilden ook graag niet al te lange tijd ertussen hebben. 5 maanden na eva weer geprobeert---->helaas toen miskraam geworden en toen eva ruim 8 maanden was weer zwanger van isa. Leeftijdsverschil van anderhalf bevalt ons goed. Isa is nu 9 maanden em het begint bij mij weer te kriebelen , maar manlief vindt het even welletjes zo. Dus we zien wel. Kwebbel
ik denk ook zo rond volgend jaar rond deze tijd weer om voor de 2e te gaan, wil ook niet dat er veel leeftijdsverschil tussen zit. zelf ben ik wel benauwd voor de volgende bevalling maar als ik die wondertje zie wil ik er wel 10 hahaha, wat me ook erg opvalt als ik jullie berichten lees dat de mannen er nog niet aan toe zijn, vind zelf de belangrijkste dat een vrouw er klaar voor moet zijn, want tenslotte doen wij toch de meeste voor onze wondertjes
de afgelopen (ruim) 13 maanden hebben we het er veel over gehad. En onze ideeën lopen steeds uiteen van nu direct, tot nu nog 3 jaar wachten. Ik denk dat we volgend jaar de gok gaan wagen, maar ik weet hoe veranderlijk we zijn, dus als het morgen gaat kriebelen....?
Tussen de eerste en tweede zitten noodgedwongen 6,5 jaar. (tja, geen lieve man in de buurt), tussen de tweede en derde zit slechts 15 maanden. Toen Elske 4 maanden was ben ik gestopt met de pil, 3 maanden later was ik zwanger.
Oooh, zo snel al?? Ik denk dat ik pas volgend jaar weer ga kijken wanneer we beginnen. Iets van 2 jaar ertussen/ 2 en een half vind ik een mooi getal. Ik ben nu zelf 32, als ik jonger was geweest zou ik nog wel wat langer willen wachten.
Ik wil sowieso eerst maar eens genieten van ons manneke...en bij ons is ook de vraag, willen we echt nog meer kids, daar zijn we ook nog niet over uit... En mijn bevalling was ook een redelijk drama dus daar zou ik ook erg tegenop zien...wij wachten dus nog effe
nou ik geniet ook nog even lekker van mijn ventje en of er een tweede komt weten we ook nog niet maar als we er voor gaan dan wordt het pas over ander half á twee jaar
ikkes stop heb er nu 3 en ga lekker genieten van me moppies Caitlin was mijn wondertje die ik nog mocht meemaken (aangezien ik geen 18 meer ben ) maar dave en amée schelen elkaar 11en halve mnd wij zeiden we zien wel aangezien we 5 jaar ZH in en uit gehobbeld waren
Tussen me dochter en zoon zit 3,5 jaar. Dat vonden we een mooie leeftijd aangezien ik wat meer tijd zou hebben voor me jongste als m'n oudste op school zat. Nu is Damiën 11 maandjes (bijna een jaa) en ben ik alweer 5 weken en 4 dagen zwanger van onze 3e. Dus mijn zoontje zal 1 jaar en negen maanden zijn wanneer wondertje nummer 3 zich aankondigt. We hebben het dit keer op z'n beloop gelaten. Ik stopte met de pil en we merkte he wel. En in ronde 4 was het raak We zijn er erg gelukkig mee en ik kan nog meer dan ooit genieten van dze zwangerschap aangezien dit de laatste keer voor ons zal zijn. Maar daar heb ik verder dan ook helemaal vrede mee!!! Na dit hummeltje is het mooi geweest