wanneer voor de volgende?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mouschy, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

even een (onbescheiden) vraag;
    wanneer gaan jullie voor de volgende baby?

wij willen na 9 maanden ongeveer weer voor de 2e Uk gaan. Want het is beter dat je 9 maanden ontzwangert. Als het dan gaat lukken willen we het weer gaan proberen. Anders moet ik weer aan de Clomid (met oog op mijn PCO....).

Groetjes.

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oef daar heb ik nog niet over nagedacht... eerst deze maar eens krijgen ;).

wel wil ik er niet teveel tijd tussen hebben. ik ben de oudste van 5 waarvan er tussen de eerste 4 steeds 1,5-2 jaar tussen zit en dat was echt fantastisch! Altijd iemand om mee te spelen. de jongste is een nakomertje, ook superleuk maar je merkt wel dat ie het meer van vriendjes moet hebben. het is voor hem heel anders dan het voor ons was.

3. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Als het aan mij ligt duurt het nog wel een paar jaar voor de 2e komt.
    Ben heel erg geschrokken van deze bevalling.
    Met als resultaat dat mijn zoon nu Erbse pharese heeft.
    Van mij hoeft het echt niet meer.

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik was ook van plan om deze vraag eens stellen.

Als het aan mij alleen zou liggen, begin ik dit jaar nog voor een tweede. Maar m'n vriend heeft daar helemaal nog geen zin in. Hij wacht liever totdat Serjenka naar school gaat om zwanger te zijn van de tweede. Dus ik zal nog twee à drie jaar geduld moeten hebben, vrees ik.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja, wij willen eind van het jaar weer beginnen met klussen. Ben ook al 34 in september en je weet nooit hoelang het deze keer gaat duren. En of het lukt natuurlijk. Ben de jongste niet meer ..
    Dus .. eind van het jaar gaan wij weer beginnen

6. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Over een paar jaar pas hoor hier ;)

7. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik wou er minimaal 3 jaar tussen de 1e en de 2e hebben maar mijn gedachten zijn veranderd. Het liefst gaan we begin volgend jaar weer beginnen alleen ziet mijn mannetje dat nog niet zo. Maar we hebben nog alle tijd ik ga in iedergeval heerlijk genieten van onze kleine meid :)

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wij wilden ook graag niet al te lange tijd ertussen hebben. 5 maanden na eva weer geprobeert---->helaas toen miskraam geworden en toen eva ruim 8 maanden was weer zwanger van isa. Leeftijdsverschil van anderhalf bevalt ons goed.
    Isa is nu 9 maanden em het begint bij mij weer te kriebelen ;) , maar manlief vindt het even welletjes zo. Dus we zien wel.

Kwebbel

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nu haha

10. mirjam22

mirjam22 Lid

25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    ik denk ook zo rond volgend jaar rond deze tijd weer om voor de 2e te gaan, wil ook niet dat er veel leeftijdsverschil tussen zit.
    zelf ben ik wel benauwd voor de volgende bevalling maar als ik die wondertje zie wil ik er wel 10 hahaha,
    wat me ook erg opvalt als ik jullie berichten lees dat de mannen er nog niet aan toe zijn, vind zelf de belangrijkste dat een vrouw er klaar voor moet zijn, want tenslotte doen wij toch de meeste voor onze wondertjes ;)

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    de afgelopen (ruim) 13 maanden hebben we het er veel over gehad. En onze ideeën lopen steeds uiteen van nu direct, tot nu nog 3 jaar wachten.

Ik denk dat we volgend jaar de gok gaan wagen, maar ik weet hoe veranderlijk we zijn, dus als het morgen gaat kriebelen....?

12. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Tussen de eerste en tweede zitten noodgedwongen 6,5 jaar. (tja, geen lieve man in de buurt), tussen de tweede en derde zit slechts 15 maanden. Toen Elske 4 maanden was ben ik gestopt met de pil, 3 maanden later was ik zwanger.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tussen Lisa en ons knulletje zit dadelijk 1 jaar en 8 maanden...

14. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Oooh, zo snel al?? Ik denk dat ik pas volgend jaar weer ga kijken wanneer we beginnen. Iets van 2 jaar ertussen/ 2 en een half vind ik een mooi getal.
    Ik ben nu zelf 32, als ik jonger was geweest zou ik nog wel wat langer willen wachten.

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    pffff, eerst maar ff genieten van deze.
    we zien wel, denk over 1,5 a 2 jaar ongeveer.

16. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    pff, ik denk ergens volgend jaar weer ofzo!

17. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik wil sowieso eerst maar eens genieten van ons manneke...en bij ons is ook de vraag, willen we echt nog meer kids, daar zijn we ook nog niet over uit...

En mijn bevalling was ook een redelijk drama dus daar zou ik ook erg tegenop zien...wij wachten dus nog effe ;)

18. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    nou ik geniet ook nog even lekker van mijn ventje
    en of er een tweede komt weten we ook nog niet
    maar als we er voor gaan dan wordt het pas over ander half á twee jaar

19. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ikkes stop;)
    heb er nu 3 en ga lekker genieten van me moppies

Caitlin was mijn wondertje die ik nog mocht meemaken (aangezien ik geen 18 meer ben :))

maar dave en amée schelen elkaar 11en halve mnd
    wij zeiden we zien wel aangezien we 5 jaar ZH in en uit gehobbeld waren

20. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Tussen me dochter en zoon zit 3,5 jaar.
    Dat vonden we een mooie leeftijd aangezien ik wat meer tijd zou hebben voor me jongste als m'n oudste op school zat.
    Nu is Damiën 11 maandjes (bijna een jaa) en ben ik alweer 5 weken en 4 dagen zwanger van onze 3e.
    Dus mijn zoontje zal 1 jaar en negen maanden zijn wanneer wondertje nummer 3 zich aankondigt.
    We hebben het dit keer op z'n beloop gelaten.
    Ik stopte met de pil en we merkte he wel.
    En in ronde 4 was het raak :D
    We zijn er erg gelukkig mee en ik kan nog meer dan ooit genieten van dze zwangerschap aangezien dit de laatste keer voor ons zal zijn.
    Maar daar heb ik verder dan ook helemaal vrede mee!!!
    Na dit hummeltje is het mooi geweest ;)

Deel Deze Pagina