Vanaf wanneer droegen jullie zwangerschapskleding ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Trutje89, Nov 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Hoi meiden ,

Ik was even benieuwd gewoon puur uit nieuwschierigheid vanaf wanneer jullie bij je 1ste kindje zwangerschapskleding gingen dragen ?

X x

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik ben het vanaf 9 week zwangerschap gaan dragen

3. Angel1233

Angel1233 Lid

Aug 10, 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    hoi,
    ik draag nu mijn eerste zwangerschapsbroeken en dat pas met 24 weken. daarvoor heb ik heel veel joggingsbroeken en losse broeken gedragen spijkerbroeken gingen al heel snel niet meer. wat ik wel vervelend is dat de meeste broeken heel erg duur zijn ik heb 1 broek voor 80 euro gekocht van mamalicious dat is ook echt wel mijn enige (spijker)broek denk ik

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Ik ben maandag 34 weken en ik draag nog geen positiekleren.
    Draag erg hoog dus broeken gaan nog dicht en heb veel stretch(shirts/jurkjes/leggings) en dat gaat nog prima.
    Vind positiekleren te duur voor die paar maanden.

5. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Bij de eerste rond de 12 weken daarvoor mn eigen broeken met en elstiek om de knoop.

Bij de 2e rond de 10 weken.

En nu al bij de 7 weken.

Ik vind het gewoon veel prettiger zitten. Vooral de broeken shirts draag ik veel stretch dus dat kan wat langer.

6. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Bij de eerste met 12 weken (woog toen 63.4 kilo)
    bij de tweede met 15/16 weken (woog toen 62.6)
    bij de derde met 12/13 weken ( woog toen 60.5 kilo)
    en bij deze weet ik nog niet? Maar denk ook rond de 12 weken.

Niet zo zeer dat je grote buik hebt,maar het zit daar gewoon niet lekker.

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ik vond mijn spijkerbroeken al vrij snel niet lekker meer zitten dus ik droeg vooral jurkjes en rokjes met panty's. De 1e zwangerschapsspijkerbroek heb ik met 11,5 week gekocht en dat was echt een verademing. Heerlijk om zo veel ruimte te hebben en niet de hele tijd dat gedruk in je buik.

Ik ben echt blij dat ik niet te lang gewacht heb want ik heb nu gewoon een broek die lekker zit en ik kan er extra lang van genieten. :) Verder heb ik broeken geleend van een vriendin die ze nu zelf niet draagt dus dat scheelde in de kosten.

8. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Ik vanaf een week of 14, puur omdat spijkerbroeken gingen snijden als ik zat en t zo een gedoe vond om steeds de knoop open em dicht te doen:p Ik ben trouwens goed geslaagd bij H&M hoor! Ik hield de site een beetje in de gaten en met een aanbieding had ik 3 spijkerbroeken voor 45€ En nu zijn ze gewone prijs 30€.

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Bij de eerste vanaf 24 weken.
    Nu bij de 2e vanaf 16 weken, mijn gewone spijkerbroeken gingen nog wel dicht maar het zat niet meer comfortabel.

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Ik draag al broeken. Shirts etc nog niet

11. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

Apr 29, 2015
    1,247
    550
    113
    Female
    Vanaf een week of 14. Daarvoor wijde broeken en trainingsbroeken. De één krijgt sneller een buik dan de ander. En ik had al vrij snel een buik. Het ligt er echt aan waar je een broek koopt. Bij de h&m kun je prima slagen als je budget niet zo hoog is. En aan 2 broeken heb je al zoveel gemak. Thuis loop ik er lekker gemakkelijk bij hoor. Huispak aan en ik ben happy.

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Bij de eerste rond 12 weken. Bij de tweede droeg ik nog steeds mijn zs kleding.

13. Keke91

Keke91 Bekend lid

Jul 3, 2014
    644
    336
    63
    Female
    Gelderland
    Vanaf een week of 16 geloof ik. Wel alleen maar broeken, shirts heb ik tot nu toe nog niet gekocht. Ik draag nu gewoon langere shirts.
    Broeken heb ik bij de H&M en vero moda (mamalicious) gekocht.

14. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Vanaf 5 weken ongeveer. M'n lage spijkerbroek krijg ik nog aan, maar rest niet.

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Vanaf 13/14 weken geloof ik.. Toen alleen de broeken!

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Hihi thanks allemaal verschilt heel erg 😜
    Ben benieuwd wanneer ik ga groeien 😂
    Ik was al nooit zo broeken drager draag graag jurkjes en rokjes maar die kunnen denk ik nog wel ff mee 😜

X x

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Bij m'n 1e rond 12 weken dacht ik. Maar nu heb ik er al 1 besteld omdat m'n eigen broeken niet meer dicht kunnen. Als het goed is heb ik die morgen in huis 😊

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier zwanger van de 2e maar pas tot nu toe mijn eigen kleren nog :)
    Heb van de week wel 2 bhs aangeschaft ;)

19. Tebby

Tebby Actief lid

Oct 20, 2015
    400
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 weken en alles zit al mega strak

20. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

NIET! :D
    Twee broeken pas ik nog, dus zwangerschapsbroeken heb ik nooit hoeven aanschaffen. En gelukkig maar, want ik vind dat dus echt zonde van mijn geld.
    In principe hoefde ik ook geen shirts aan te schaffen, maar dat heb ik toch gedaan omdat ik er wel netjes uit wil zien bij bijvoorbeeld een verjaardag ofzo. Jurkjes worden uiteindelijk ook wel kort natuurlijk met een dikke buik :)

Share This Page