Bloedverlies met 12.3 weken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door josephinevh, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik heb vannacht bloedverlies gehad. Straks check bij de VK. Wie heeft dit ook gehad met deze termijn en kan mij gerust stellen?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb het gehad en bleek een stolseltje te zijn vanuit de placenta die dieper innestelde. Dus een innestelingsbloeding maar die had ik echt niet meer verwacht. Kon wel gelijk komen voor n echo en ze kon t stolsel nog zien. Dag erna was het weg.

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier een hematoom doe voor bloedverlies zorgt

4. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hematoom en af en toe een (fikse) bloeding terwijl kindje het tot nu toe gelukkig nog prima doet.

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dat is zo beangstigend, wat rot voor je! Ik heb er geen ervaring mee, maar lees relatief veel over hematomen en geknapte bloedvaten door tillen, niezen, hoesten etc.

Veel sterkte, ik hoop op een mooie echo voor je en een onschuldige verklaring voor het bloedverlies!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat eng :( Ik had rond 8 en 10 weken bloedverlies, kwam waarschijnlijk door een schimmeltje down there. Maar dat waren slechts een paar veegjes hier en daar. Was het veel? Ik hoop dat de vk je gerust kan stellen.

7. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    VK kan de oorzaak niet verklaren maar de baby doet het gelukkig goed. Mocht het bloeden weer beginnen dan mag ik meteen weer bellen

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gelukkig maar! Nu hopen dat die bloedingen niet meer voorkomen.

9. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Gelukkig dat de echo er goed uitzag, kan je zo onzeker maken als je bloedverlies hebt.

10. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Ik heb met 11/12 weken 2 keer een bloeding gehad. Beiden gelijk na het plassen. Het stopte bij mij weer binnen een half uur. Ik ben bij de eerste bloeding naar de VK gegaan. Hierop was een klein vlekje van 2 cm. te zien buiten mijn baarmoeder. Dit kon een gesprongen ader zijn of blaasontsteking. Urine was gelukkig goed. Toen heb ik op vrijdag weer gebloed. In overleg met de VK ben ik toen niet gegaan omdat ik geen krampen had e.d.
    Op maandag (nu een week geleden) moesten we toch naar de gyneacoloog. Hier was alles perfect en heb daarna niet meer gebloed. Het vlekje was toen ook weg.

Deel Deze Pagina