gisteren had ik om 11.45 een afspraak voor een termijn echo, dat werd dus 12.45 na eerst een uitwendige echo kreeg ik een inwendige echo kon ze met de uitwendige de baby wel zien inwendig kreeg ze mijn baarmoeder niet gevonden. ik moest maar weer in de wachtkamer gaan zitten dan zou ik wel iemand anders de echo wel doen. dou het was ondertussen 13.40 toen een ander me kwam halen weer eerst een uitwendige echo. maar om het termijn te bepalen weer een inwendige echo. het termijn klopte ze had de kleine ook zo in beeld die was volop in beweging. maar ze bleef maar kijken en liet 3 foto's uitdraaien. toen zei ze ik ga even naar de gyn. of de foto's goed zijn. ik dacht gelijk dat is raar duidelijker in beeld krijg je niet. kreeg er een raar gevoel bij iets klopt er niet en binnen 1 minuut stond er een gyn. in de kamer. toen liet ze het hoofdje zien en wees 2 zwarte vlekken aan. toen ging de gyn. kijken en zei tegen haar je hebt een verkeerde doorsnee genomen was als ik zo kijk is er niets van te zien en ziet het er allemaal goed uit. de gyn. had wel door dat ik goed geschrokken was en ging vanalles uitleggen en dat je al veel kunt zien het 9 weken ook liet hij een kleuren echo zien en zag ik de bloedsomloop, ook de navelstreng hoe die naar die placenta loopt, het hoofdje van boven af en vanalles nog meer maar ik had de schrik er goed in. 3 uur na de eerste afspraak kon ik weer naar huis. ik was zo misselijk al de hele dag dus toen ik thuis kwam begon ik over tegeven tijdens het overgeven krijg ik een bloedneus. toen ik even later naar de wc ging zat er bloed in mijn onderbroek verschrikkelijk het was te laat om naar het zieken huis te bellen maar de schrik zat er goed in. verlies nu nog steeds wat bloed het is alleen niet meer zo rood als gisteren. heb de gyn. gebeld en om 12 uur moet ik komen. ben zo bang dat het mis gaat. sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt. heeft iemand van jullie dat ook weleens gehad bloedverlies na een inwendige echo. heb gisteren 3 keer een inwendige echo gehad
He wat vreselijk schrikken allemaal.. Ik weet wel dat alles momenteel veel beter doorbloed is en dat de kans dat iets (een haarvaatje of iets dergelijks) beschadigd wordt met dat "gewroet" daarbinnen best groot is dus vergelijkbaar met een bloedneus zeg maar. Wel fijn dat de gyn je zo serieus neemt en je terug mag komen, dat zijn ze na al het gedoe van gisteren je ook wel een beetje schuldig vind ik. Sterkte vandaag!
Jeetje Liesje, ik hoop voor je dat je vanmiddag krijg te horen dat alles goed is met je baby. Heel veel succes vanmiddag en ik hoop dat ik zometeen lees dat het niks ergs was. Liefs Jolie
Ik zal voor je duimen dat alles goed is! Maar misschien komt het door de combinatie overgeven en de doorbloeding. Als je over moet geven krijg je een hele grote druk. Lijkt me niet onwaarschijnlijk. Hoop dat het allemaal mee valt en oké is. Fijn dat je vandaag al terecht kunt. Ik lees het straks wel, succes. Liefs 8) Sunny 8)
Hey Liesje, Wat zal jij geschrokken zijn! Als ik je verhaal zo lees, dan denk ik aan een gesprongen adertje. Je schrijft niet over kramp of stolsels en dat is in ieder geval een goed teken. Ik sluit me aan bij Mist, alles is nu beter doorbloed en daardoor heb je eerder last van bloedinkjes. Ik heb zelf al anderhalve week donkere afscheiding en af en toe wat oud bloed. Ik heb vier dagen in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging en daar hebben ze mij goed gerustgesteld. Het hoort erbij. Ookal is het doodeng, hou vertrouwen in je lijf! Succes straks. Liefs, Maartje
Dat is schrikken! Ik heb het zelf niet gehad, ook geen inwendige echo gehad, maar mijn schoonzus wel bij beide zwangerschappen en allebei de keren is ze 5 weken erna blijven vloeien. Erg vervelend, maar....Ze heeft wel 2 kerngezonde dochters!
dankjewel allemaal voor jullie reacties het was zo schrikken maar ik heb net een echo gehad en de kleine spartelde vrolijk rond, ze liet nog even goed zien dat het hartje klopte om me gerust te stellen. ze heeft ook nog de baarmoedermond bekeken en die zag er goed uit geen stolsels of bloedingen te zien. wel heeft ze een uitstrijkje gemaakt voor de zekerheid heb namelijk in het verleden, in 2000 was mijn uitslag 3b heb ook een operatie aan de baarmoedermond gehad er is een stukje van wegenomen. 3 jaar geleden was mijn laatste uitstrijkje en die was toen 1 dus dat was goed nu weer afwachten wat de uitslag is. spannend als er weer wat is zei ze bellen dan kun je direct komen maar voor nu zag het er goed uit. wel fijn dat je zo snel langs kan komen wist niet dat, het kon
Ik ben blij om te lezen dat alles goed is met je ukkie. En je heb zeker ene fijne gyn. Ik hoop dat je nu weer volop kan genieten van je zwangerschap. Liefs Jolie