vanaf wanneer echt kouwen?

Discussie in 'Voeding' gestart door miekie82, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn is goed in eten en gek op eten!
    Hij eet brood, potjes met stukjes, liga, maar...hij kouwt niet!
    Ik moet het broodje echt klein snijden, want hij hapt, sabbelt en slikt! Dit gaat met alles zo!
    Nu lees ik al dat kinderen een stukje brood in het handje krijgt, stukjes groente etc. maar als ik dit bij Tijn doe dan slikt hij het in het geheel door, en gaat dan dus kokken!
    Hij heeft 2 ondertandjes, maar dit maakt verder toch helemaal niet uit? Ze kunnen toch ook kouwen met hun kaken?

Wanneer gaat hij door hebben dat hij moet/kan kouwen? Wil hem graag wat grotere stukjes eten gaan geven, maar dat gaat moeilijk zo!

kus miek

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Die van mij had het meteen door bij de eerste stronk broccoli ,ongelooflijk maar waar.Natuurlijk verslikte hij zich nog wel eens.
    Met 9 maanden was het verslikken nagenoeg over.
    Misschien het voordeel van het eten in stukken aanbieden.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle begint nu door te krijgen dat hij moet kauwen en dat doet hij dan ook vol overgave... :D Zo'n grappig gezicht, zo'n klein mannetje dat met grote halen zijn brood zit te kauwen... :)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die van mij kauwden al met de kaken voor ze bijvoeding kregen. Dus eigenlijk ging het vanaf het begin goed.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    die van mijn doet dat al op bijvoorbeeld liga en eigenlijk al vanaf dta ze bijvoeding krijgt. ze bijt er stukjes af want ik geeft het gewoon in haar handje en gaat er dan op knabbele en soms slikt ze wel is stukjes in nou ja poging tot want ze heeft nog last van het kokhals refelx maar goed vaak krijgt ze het wel zo klein om het te kunnen inslikken hoor en anders is haar mama er om te helpen

Deel Deze Pagina