onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Suzanne68, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben weer zwanger na 3 mken.En het lukt me maar niet om er een goed gevoel over te hebben.Vannacht zijn mijn borsten minder zeer gaan doen en ben nog wel misselijk,maar minder dan van de week ook.Word elke ochtend wakker met de angst dat het die dag mis zal gaan.Ben er echt een beetje verdrietig van.Denk niet dat ik weer een mk nog een keer ga trekken......
    Kan iemand me gerust stellen over die wisselende symptomen?

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik kan je geen antwoord geven, maar kan me zo voorstellen hoe angstig het is... heb zelf gisteren op cd 29 een lichte streep gekregen en ben nu ook eigenlijk te bang om blij te zijn.... na ons doodgeboren kindje en mk vorige maand...

Maar het blijft moeilijk en afwachten..helaas kunnen ze ons niet vantevoren vertellen of het goed blijft gaan.

Duim voor je meis dat het gewoon goed gaat nu!!!!

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik snap dat je na die rotervaringen erg onzeker word, maar ik heb de ene dag ook meer last als de andere.heb zoiezo weinig klachten en dat hoeft dus niks te zeggen. en sommige vrouwen voelen helemaal niks dus maak je nou niet te druk( moeilijk, weet ik ook) je kan alleen maar afwachten..
    baleh hoor maar zal wel moeten. succes en hoop dat alles goed gaat!!!

groetjes charlie..

4. Suzanne68

@allemaal....bedankt voor de bemoedigende woorden.
    Vannacht ben ik weer een paar keer wakker geworden......omdat mijn borsten zo zeer deden ;) misselijkheid nog steeds een stuk minder,maar heb er wel weer wat meer vertrouwen in.

@Hartediefje....een doodgeboren kindje :( wat vreselijk!
    Wat zal de zwangerschap nu zwaar voor je zijn.....en waarschijnlijk niet alleen de eerste paar weken.Heel veel sterkte en ik ga heel hard voor je duimen,dat alles goed komt deze keer.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dag Suzanne,

Ik vind het heel herkenbaar hoor. Ik heb ook een paar miskramen achter de rug en ben nu ook weer zwanger, zoals je ziet. De afgelopen week kon ik het hoofd aardig koel houden, maar vannacht lag ik wakker met precies dezelfde gedachten die jij beschrijft. Je kan je na al die miskramen ook gewoon niet meer voorstellen dat het ooit een keer wel goed gaat. Maar ja, er zijn genoeg vrouwen bij wie het wel degelijk goed ging na talloze miskramen, dus het kan. (En zo lig je dus al piekerend de halve nacht wakker. Lost niks op, maar wat doe je eraan.)

Heel veel sterkte de komende weken, en wie weet gaat het deze keer wél goed voor ons!

Suus

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou dames, ik duim voor jullie hoor, na al die ellende. nu moet het jullie maar eens gegund zijn!!!!
    dat vind ik!:)

groetjes charlie

7. Suzanne68

@Charlie.....bedankt voor het duimen.

@Suus.....het lukt me ook wel het grootste gedeelte van de tijd om rustig te blijven,maar soms raak ik wel even in paniek.
    Zullen we elkaar in dit topic op de hoogte blijven houden?
    Heel veel sterkte de komende tijd en het moet gewoon een keer goed gaan hoor voor ons allebei.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

@Suzanne: dat is goed. Hopelijk is het ons dit keer allebei gegund!

Deel Deze Pagina