zo is Ymke ook hoor, niet zomaar proberen, eerst afwachten tot je het kan. Het loslopen begon met 3 stapjes, maar binnen een week waren dat er 10. En nu 2 weken later loopt ze heel de kamer rond en rond en rond en rond (oefenen hahaha!) Aan de hand lopen lukt nu ook zonder dat ik moet bukken, omdat ze mijn hand niet meer echt nodig heeft. Wel fijn hoor! Kan gewoon rechtop lopen. Over binnen; wij hebben ook laminaat en ik laat mijn dochter op blote voeten lopen, dat schijnt het beste zijn. Maar ze kan net zo goed op sokken lopen. Sloffen is weer zo'n extra laag wat het contactgevoel minder maakt, dus voel me daar niet echt lekker bij.
Het loslopen begon hier ook met 3 stapjes en toen hebben we de hele avond geoefend. De volgende ochtend deed Eva hetzelfde maar toen knalde ze dus met haar gezicht tegen ons bed aan, ze dacht dat ze er al was . Ik snap best dat ze nu bang is . Ik hoef op zich ook niet te bukken als ze aan de hand loopt, maar wel bij bochten en Eva weet nooit zo goed waar ze naartoe wil, dus ze maakt veel bochten . Eva loopt de laatste tijd binnen trouwens op blote voeten, of op sokken met antislip.
Fenna heeft nu babyproof van shoesme (met zachte zool) Wij hebben thuis een houten vloer, en ook in de box kan ze nog wel eens weg glijden. Ook buiten vind ik het zelf fijn als ze iets warms aan haar voeten heeft. Oja, daarnaast hebben wij ook van die zweedse sloffen. Maar op die shoesme staat ze toch steviger.