Wij gebruikten hem ook. Uk ging er overdag soms in voor een slaapje. Hadden er een opgemaakt wiegmatrasje inliggen,dus was een bedje. Zonder lukt t ook hoor! Je kunt je uk ook even in de kinderwagenbak leggen, je hebt de box niet perse direct nodig
hier ook de box in gebruik vanaf dag 1... niet echt voor te slapen maar meer voor na de voeding. ze had veel last van krampjes en als ik haar op haar buikje legde in de box..zo kon ik haar in de gaten houden werden de krampjes minder of als er een boertje dwars zat kwam die ook sneller.. voor echt te slapen legde ik ze in hun bedje..
wij hebben de box met ongeveer 36 weken al neergezet vanwege de katten. Om ze te leren eruit teblijven. De kleine man mocht met 3 weken naar huis. en hebben de box gelijk gebruikt. Hier ook alleen in de box met wakkere momentjes, slapen in bed. Hier de box pas weggehaald toen de kleine man 2 werd. Onze man is behoorlijk ondernemend en een brokkenpiloot dus voor de veiligheid hebben we de box zolang mogelijk gebruikt. Hij vond het ook nooit erg om erin te zitten.
Tijdens de zwangerschap een complete box aangeschaft en in de eerste week na de bevalling voor het eerst gebruikt.
Ja bij een 2e zou ik het net hetzelfde doen. Overdag lekker in de box en s'nachts in de wieg of bedje. We hebben nooit slaapproblemen gehad. S'nachts sliep hij n de wieg bij ons op de kamer, toen na 3, 4 maanden vaker wakker werd s'nachts door ons, heb ik hem overdag laten wennen aan zijn ledikante en op dag 3 sliep hij heerlijk op zijn gemakje in in zijn ledikant en is hij er snachts ook altijd in gaan slpapen. De lange slaapjes doet hij nu overdag ook in bed vanaf 3 a 4 maand maar de dutjes in de box. S'ochtends diet hij meestal een klein dutje en om hem in de slaapzak te doen en naar boven te brengen voor max een half uur vind ik nutteloos. Ik leg hem dan in de box, hij speelt 5 minuutjes en dan vallen de oogjes dicht. Dit is zo leuk om te zien Het is gewoon heel erg gemakkelijk als je de baby vanaf dag 1 in de box laat slapen. Worden ze wakker dan zien ze je en dan gaan die oogjes vaak weer tevreden dicht. Ik raad het iedereen aan. En hij is echt een gemakkelijke slaper, zo gemakkelijk zelfs dat ik soms dacht dat het abnormaal is Ook in bedje, zodra de slaapzak aangaat begint hij al te spartelen van blijdschap, rare baby
Meteen een box! Lekker in een deken op je voedingskussen. Mobiel er boven. Mini begon soms te mopperen als we hm eruit haalde. Nu, bij 8 maanden gebruiken we hm af en toe nog. Voor het slapen gaan. Het muziekje vd mobiel zetten we dan aan en je merkt dat ie weer helemaal tot rust komt. Grappig he
Overigens heeft mini nooit geslapen in de box. We hebben hem vanaf het begin geleerd in bed te slapen. No offence tegen moeders die dat wel doen hoor
Nu we het hier over boxen hebben. Moet er onder de box kleed ook nog een box matras? Had wel in de bedoeling de box vaak te gebruiken met over dag slapen.
Ik vind het echt gek. In topics over kinderopvang wordt er kritiek gegeven als kindjes zonder controle apart gelegd worden, en o ja, ze moeten toch zeker elke 5min gecheckt worden want wat als er iets gebeurt... En hier is het opeens "slapen doe je in de slaapkamer, in je bed". Mijn dochter heeft de eerste maanden gewoon beneden in haar park geslapen. Lekker dicht bij ons in de buurt. En 's avonds gewoon in haar bedje. Maar het werd hier al ergens vermeld, misschien is dat weer zoiets typisch Vlaams?
Ik vond en vind een box niet onmisbaar, we hebben 'm bij de oudste gekocht toen hij 3 maanden was omdat hij toen ging spelen. Bij de oudste opgezet toen hij bijna 2 maanden was. Hij sliep er niet in, dat wilde hij zelf trouwens niet. Als er een volgende komt wil ik de box het liefst helemaal niet neerzetten. Ik had trouwens een wieg in de woonkamer staan voor de eerste weken, maar meneer hield niet zo van slapen. Nog steeds niet trouwens, haha.