haha moet je dat nog vragen Jopie? Ja een echt goede buikband draag je voornamelijk voor de ondersteuning, maar dan heb je het wel over de duurdere buikbanden die je echt strak tegen je aan draagt, dus niet van die sierbanden van 5 tot 10 euro, maar een strakke band met elastan of zo er in. Zit zo strak als een badpak zeg ik altijd maar.
Oh ik heb er nog nooit één gedragen... en eigenlijk ook nog nooit eentje in de winkel gezien Waar kun je die kopen en zijn er verschillende maten ofzo?
die kun je kopen eigenlijk overal. miss etam wehkamp eigenlijk overal waar je postiekleding kunt kopen.
Vind ze ook alleen leuk bij een grote volle buik. Vind mijn buik nog te klein ervoor,staat niet,zit niet strak. Heb wel geprobeert aan te doen als verlenging maar dat kruipt steeds waar hij niet moet zitten.(en dat is errug irritant) En ik lijk juist breder met zo'n band om. Dus ik vind het veel fijner om positiehempjes te dragen,die bedekken je buik en sluiten bij mij mooi aan. (ook handig om na de geboorte die ene vetklodder die daar hoogstwaarschijnlijk achter blijft te verbergen ) Ik hoop wel snel een dikke buik te krijgen,want sommige banden zijn wel erg leuk
Ik ga helemaal geen buikband gebruiken.... ik vind het echt bijzonder lelijke dingen! (sorry dames..)
Net niet week 11, dus nog week 10. Had al erg vroeg een buikje (heb nu in vergelijking met de vorige 2 zwangerschappen een buik van 30 weken en ben net 17 weken...)