Anders zwanger: ander geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NurseKel, 8 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hoi allemaal!

Ik weet dat het officieel een bakerpraatje is, maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het bij jullie is!
    Bij mijn dochtertje ben ik tot 16 weken erg misselijk geweest, had ik ontzettend veel pukkeltjes maar was ik emotioneel redelijk stabiel. Nu ben ik maar 1 week misselijk geweest, heb ik nauwelijks pukkels en ben ik echt enorm snel aangebrand! Ik ben erg benieuwd of ik nu een jongetje krijg of juist weer een meid. (Nog 3 weken wachten en dan weten we het al!)

Hoe was/is dit bij jullie? En hebben jullie kindjes van hetzelfde geslacht gekregen of juist van het andere geslacht?

Liefs,
    Nursekel

2. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Zelfde geslacht maar deze zwangerschap is ook anders. Ik had bij de eerste al vanaf 7 weken maagzuur en misselijkheid viel mee. Deze zwangerschap af en toe maar maagzuur maar meer misselijk. En meer dingetjes.. meer vermoeid, somber terwijl ik bij de eerste mega vrolijk was.

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    In mijn geval is het ook een hele andere zwangerschap, maar toch krijgen we weer een meisje:)

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Eerste zwangerschap bijna geen kwaaltjes.... daarna vanaf week 16 al vaak harde buiken. Daar is een jongen uit gekomen.

Deze zwangerschap tot week 13 misselijk geweest, borsten die heeeeel erg gevoelig waren en tot nu toe geen harde buiken.... dit is ook een jongen!

Het zegt dus helemaal niks

5. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb precies een zelfde zwangerschap (misselijk, hele slechte huid) en ging daarom uit van een meisje, maar nu krijgen we toch echt een zoontje :D
    Het enige verschil is dat ik in het begin echt veel trek had in vette hap ;)

6. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

3 meiden, redelijk hetzelfde behalve dat ik bij de 3e meer en langer misselijk was.

7. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier 6 verschillende zwangerschappen en heb beide geslachten.

Bij deze tot nu toe het langst misselijk geweest en nog steeds heel veel last van maagzuur.

Ik geloof er niet zo in.

Romy1234 en Esila vinden dit leuk.
  8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Bij de eerste
    Energie voor 10, veel pukkels, heel snel boos, veel ruzie met vriend.
    Bij de tweede
    Doodmoe, eten stond tegen in het begin, weinig pukkels, rustiger in mijn vel
    Beide meiden

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Derde zw, tweede keer van een zoon. Zwangerschappen zijn op zich hetzelfde alleen bij beide jongens heb ik meer behoefte aan zoetigheid. Bij dl meer vette rommel ;)

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    3 verschillende zwangerschappen (wel wat overlap her en der), 2 geslachten ;)

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Beide jongens en beide totaal verschillende zwangerschappen

1 fruit 2 zoet
    1 geen harde buiken 2 alleen maar
    1 misselijk 2 niet
    1 gewoon last 2 enorme pijn overal
    Enz enz

T enige wat bij beide was, Was dat ik maagzuur had. Nou dat had ook wel anders mogen zijn dan :rolleyes:

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    2 totaal verschillende zwangerschappen en toch hetzelfde geslacht.

13. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hahaha oké top.. t zegt dus bij (bijna) jullie allemaal inderdaad echt helemaal niets!
    Mijn schoonzus had twee ongeveer gelijke zwangerschappen, en dat was een zoon en een dochter.
    Nog even een paar weken geduld dus... :D

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha die vlieger gaat hier niet op, of er komt een jongen & meisje uit haha.
    1e zwangerschap: Nergens last van
    2e zwangerschap: Nergens last van , enkel moeheid en bekkenklachten
    3e zwangerschap: tot 12 weken zwangerschap doodziek geweest en medicatie geslikt, dagen geslapen, enorm veel acne en nu enorme bekkeninstabiliteit. Nog steeds kan ik geen lege maag hebben, slaap ik iedere nacht nog minimaal 10 uur anders functioneer ik niet. Kortom ik denk een transgender...:D

15. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Spannend. Bij mij maakte het niets uit. Toen ik de tweede zwangerschap weer negen maanden spuugde, amper buik had, nauwelijks groeide etc, wist iedereen zeker dat we wederom een dochter zouzen krijgen. Maar er loopt hier toch echt een klein jongetje rond:roflmao:.

Deze zwangerschap is exact aan de vorige twee...alleen nu durft niemand meer te zeggen dat het een meisje is:D (en wij weten het nog niet)

16. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Hier was ik bij de tweede lang moe en misselijk en erg veel last van maagzuur. Meer puisten ook en vet haar. (Eerste bijna niet misselijk geweest en mooi haar en mooie huid was een jongetje) Dus volgens het bakerpraatje een meisje maar nee er ligt hier toch weer een jongen in zijn wiegje!

17. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Tot nu toe verlopen ze nog hetzelfde. Extreme zin in soep! Duurt in iedergeval nog een tijd voordat we weten wat het word :D

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vier verschillende zwangerschappen en toch echt vier meisjes.

19. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hier twee totaal verschillende zwangerschappen en toch echt twee jongetjes. :)

20. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Nope... Bij de 1e vrijwel niet misselijk geweest. Was een zoon. De 2e kotsmisselijk, was een meisje, dus bij de 3e ging ik ervan uit dat het weer een meisje zou zijn omdat ik weer zo misselijk was, maar dat is ook een zoon geworden en ook deze zwangerschap was ik kotsmisselijk maar verwacht echt weer een zoon...

Deel Deze Pagina