Hallo, Het is natuurlijk geweldig om achter mijn kinderwagen te lopen! Maar soms is het toch best een groot ding om mee te slepen. Vanaf wanneer mag je kindje in z'n draagzak? Alvast bedankt, Tinkerbel edit mod: titel aangepast en verplaatst, wil je hier op letten voortaan?
vanaf geboorte, afhankelijk van wat voor draagzak je koopt. Ik heb de Babybjorn en de minimonkey en daar kunnen ze meteen in.
Mijn dochter kon meteen haar hoofd rechtop houden en na drie weken kon ze dat helemaal goed. De babybjorn geeft ook extra steun dus wij hebben haar met 4 weken voor het eerst in de bjorn gedragen. De babybjorn heeft daar wel extra bandjes voor! Goedkopere draagzakken hebben dat niet!
Wij hebben ze ook voor dat ze 3kilo waren in de babybjorn gedaan. Het was hier wel na een week of 8-9 denk ik.
hangt van de zak / doek af inderdaad. Zelf heb ik een babybjorn en een draagdoek, en ik draag 'm nu vooral - vanaf de geboorte - in de draagdoek. Niet dat hij nog zo makkelijk in alle pasgeborenhoudingen ligt, maar toe maar. De doek leek mij iets beter voor z'n heupjes dan de draagzak, vandaar. En de doek is binnen ook te doen, en oogt iets knusser. Maar wie ben ik?