Soms snap ik het niet. Elena krijgt de fles met de 3 gaatjes speen en Friso Comfort (210 cc + 7). Meestal gaat het goed, maar er zijn wel eens voedingen dat ze zuigt en zuigt, maar er niets uit de fles komt? Dan raakt ze helemaal gefrustreerd en wil dan niet meer drinken. Wat ik ook probeer, speen losser draaien, opletten of er geen propjes voor zitten, fles op een andere manier vasthouden of aanbieden, nee wat ik ook probeer, ze krijgt er niets uit. Ik heb soms het gevoel dat ze niet goed zuigt, maar toch.. Ik heb ook wel eens geprobeerd om een 3 standenspeen in stand 1 te geven, maar ja dan stikt ze er weer in! Ik vind dit zo maf. Herkent iemand dit?
Ha ha...Fleur drink Friso Comfort uit een avent nr. 1 speen met 1 gaatje dus! Moet je nagaan hoe verschillend kindjes zuigen. We hebben vorige week ineens een periode gehad dat ze uit nr. 1 niets kreeg en we weer 2 dagen met een nr 2 speen bezig waren en zelfs ook 1 keer nr. 3. Ze zit gewoon te tutten met dat ding soms en dan sabbelt ze alleen maar. Ik weet het ook niet. Misschien pijn van eventuele tandjes. Ik denk soms dat Fleur dat niet echt trek heeft dan, of te moe is. Ik trek de fles er gewoon een paar keer uit en daarna wil ze wel weer even. Na 3 dagen was het over hier. er komt ook gewoon een tijd dat ze de fles allemaal niet meer zo interessant vinden en hun omgeving wel qua ontdekking. Het komt wel weer goed. Sinds ik Fleur groentehap en fruit laat proeven vind ze dat veel leuker. Succes er maar mee! Groetjes, M
Ik weet niet welke fles je gebruikt maar ik heb difrax en daarop zit een M speen. Ik heb in het begin ook heel veel lopen tobben met spenen en flessen omdat ze slecht dronk en er niets uit kreeg maar op de verpakking van Friso staat ook dat het met een papspeen gedonken moet worden. Nou dat vind ik iets te groot maar de M is een stuk beter. Dus misschien het proberen waard. Succes
Misschien even een andere soort fles uitproberen. Sommige kindjes zijn echt kieskeurig hoor, wat flesjes betreft.
Ja, Elena is idd ook erg kieskeurig wat de flessen betreft. Zo wigert ze ook maar 1 slok te nemen als ik haar een Difrax fles aanbied, maakt niet uit welke. Zo maf is dat. En ze MOET een brede halsfles hebben, anders drinkt ze ook niet. Ik heb laatst een brede halsfles van de HEMA gekocht, was ook geen succes. En gisteren een fles van de Etos met een eigen merk nr 3 speen, daar wilde ze wel uit drinken, maar ook niet leeg. Maar het blijft een drama. Net belde mijn man dat hij eindelijk weer 200 erin heeft gekregen, maar met veel stoppen en opnieuw proberen. Ik wijt het aan het sprongetje momenteel, maar ik weet het niet hoor..
een sprongetje zou goed kunnen denk ik...ennuh tandjes? met veel geduld moet ze toch wel iets drinken? succes