dochtertje studeert voor bever....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mizz Bunny, Oct 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is nu 13 maand en knaagt op alles, vooral bed en box. Kom nu zelfs al allemaal splinters tegen. Als ik het zie zeg ik bah mag niet, maar ze doet het ook als we er niet zijn zoals in bedje.

Iemand ook zo'n knaagdiertje en hoe dit af te leren.
    Lijkt me namelijk niet gezond die splinters...

2. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

Apr 19, 2013
    609
    17
    18
    Female
    Psychologie
    AadR
    Hier ook een knager en idd, in het bedje kom ik ook de splinters tegen!
    Hier is zoonlief bijna 15 mnd en vind alles leuk wat niet mag.
    Ik blijf volhouden en herhalen dat het niet mag, dat het bah is en probeer hem af te leiden. Vooral herhalen en herhalen in de hoop dat het uiteindelijk een keer aankomt ;)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hoe je het afleert even geen idee..meer dan nee zeggen en uitleggen kun je niet. Heb wel een oplossing om het minder gevaarlijk/vervelend te maken...bij ikea verkopen ze plastic randen die je op de rand van het bed of de box kunt plaatsen waardoor ze dus niet meer kunnen knagen.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Was hier een fase. Kartonnen boekjes was hij ook gek op. En inderdaad de rand van zijn bedje, happen eruit. We hebben toen ook de bedrand met een kunststof rand bedekt. Gewoon gekocht bij de bouwmarkt.

5. Annamama

Annamama Bekend lid

Dec 5, 2012
    663
    5
    18
    Die verkopen ze niet meer.. Pas speciaal voor geweest omdat ons ledikantje ook een verfloos randje heeft tegenwoordig ... ;)

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mijn nichtje heeft de helft van de achterkant van haar bed opgegeten. Echt een stuk van boven tot halverwege en dan zo'n 20 cm breed. Echt bizar gewoon. Mijn schoonzus heeft toen en handdoek Goed vast gemaakt er overheen. Ging ze daar verder aan knagen.
    Denk dat t vanzelf ophoudt. Hier was het ook een tijdje maar toen er meer tanden door kwamen stopte het ook weer

7. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Door dit topic realiseer ik me, dat ik dit als kind ook heb gedaan. :D Geen tips, wel herkenning. Uiteindelijk toch nog helemaal goed gekomen, maar ik heb het behoorlijk lang volgehouden als kind. (Hopelijk slaat mijn zoontje dit over, wanneer hij de leeftijd krijgt.)

Share This Page