Mijn man en ik willen graag in het voorjaar op vakantie met onze kleine, hij zou in het voorjaar +/- 1 jaar zijn. We willen erg graag in Nederland blijven omdat dit de eerste vakantie word met Noud erbij. Centerparcs is enigzins toch wel wat prijzig en zat dus al bij Landal te kijken. Wat zijn jullie ervaringen met bunglowparken in Nederland en wat raad je aan?
ik zou kijken waar jullie (ouders) zelf naar toe willen of waar voor jullie wat leuks is te doen is in de omgeving. Bij Landal, cp, roompot, etc. zit je altijd goed met kleintjes. En mijn ervaring is dat een kindje van 1 nog geen grote zwemparadijzen en indoor speelhallen nodig heeft.
Toen onze zoon 6 maanden was zijn wij bij landal in Eifel Duitsland geweest. Echt een aanrader! Is slechts 3,5 uur rijden vanaf A'dam. Wij wilden er ook graag even tussenuit, liefst wel buiten NL, maar niet te ver. Dit bleek de perfecte combi. We hadden een luxe appartement met privesauna. Er stond een ledikant en box in het appartement, alles was goed toegankelijk met de kinderwagen en in de omgeving was genoeg te doen. En omdat we in het buiten land zaten hadden we echt het gevoel even weg te zijn. We betaalden voor een week geloof ik zo'n 250,-!
Wij zijn twee weken geleden met onze 3 maanden oude dochter naar Hof van Saksen geweest; het is iets duurder dan andere parken maar ik raad dit park absoluut aan! Mooi huisje met sauna en bubbelbad, heel mooi zwembad met twee leuke kinder-/babybadjes en niet te vergeten heerlijke restaurantjes met een super vriendelijke bediening.
T vennenbos vonden wij erg leuk. Kinderbungalow met allerlei handige dingen. Kinderboerderij,speeltuinen, heerlijk zwembad