Korting bij babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door girl1988, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    In mijn mail had ik een mailtje van babydump met de kortingsacties die lopen tot morgen. Maar hoe vaak hebben hun korting? Niet dat ik morgen van alles al ga kopen en het over paar maanden weer is ;)

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ik kijk regelmatig op babydump en er zijn wel altijd kortingen bij hen.
    Regelmatig eens kijken zou ik zeggen.

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Op dit moment hebben ze op heel veel producten korting. Mss dat dit morgen afloopt.

Bij de Babydump hebben ze geregeld aanbiedingen, ik zou gewoon even de site in de gaten houden!

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Bedoel inderdaad de korting die tot morgen loopt. Zoals bijvoorbeeld 15% op badartikelen.

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat hun huidige kortingen samen lopen met de mamma mazzeldagen van Prenatal. Die houden ook morgen op. Maar Babydump heeft regelmatig allerlei kortingen.

6. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Volgens mij heeft de babydump vaak genoeg acties. zeker als de prenatal ook de mamamazzeldagen heeft. Meestal is het dan bij de babydump nog net iets goedkoper :)

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Babydump heeft regelmatig dit soort aanbieding.
    Wel hebben ze laagste prijsgarantie tot aan de verwachte bevallingsdatum. Dus als je nu besteld en het is voor de uitgerekende datum bij hun of elders goedkoper, dan verrekenen ze de korting alsnog, moet je alleen zelf even mailen/bellen.
    Zo hadden wij alles met 25 weken besteld, zou met 32 weken geleverd worden. In die tussentijd zagen wij betere aanbiedingen, mailtje en het werd verrekend of een extraatje, bijv regelmatig gratis boxmobiel bij aankoop box. Ook nadat het geleverd was zagen wij dat de familyfix bij prenatal in de aanbieding was, scheelde 25 euro, mailtje gestuurd, kregen geld terug.
    Wat ik hiermee wil zeggen, je betaald dus nooit teveel.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Badartikelen waren bij prenatal goedkoper. Ik had een plastic aankleedkussen gekocht en die was met korting 2,50 duurder bij babydump als bij prenatal.

Ik kreeg het wel voor die prijs omdat ik het liet zien.

Maar zou dus even vergelijken en dan kan je wel kopen. Zijn wel goede kortingen nu:).

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Bedankt dames ik hou voorlopig alle sites maar even goed in de gate voor aanbiedingen :)

Deel Deze Pagina