alyssa is nu pas 3weken maar soms wil ze haar speen niet maar heeft ze wel zuigbehoefte. ik heb gemerkt dat ze haar slap (spuugdoekje trekt ze weg) wel wil als ik die omdoe voor de fles. ik las net dat er kindjes van 3maanden een knuffeltje of doekje hebben in bed. ik vroeg me dus af vanaf wanneer dat mag. liefs doris
Damani had al heel vroeg zo'n knuffie bij hem in bed, ik leg hem nog altijd op z'n zij, met z'n knuf tussen z'n armpjes en dan houd hij 'm stevig vast ! En drukt z'n knuf tegen z'n speen, zodat die er niet uit valt... *CUTE* -x-
Je wilt dat doekje/poppetje/knuffeltje dan dus geven om op te sabbelen? Dat zou ik persoonlijk een beetje eng vinden. Hier krijgen ze vanaf dat ze ong 2 weken waren spuugdoekjes in bed. 1 in het handje en 1 over het hoofdje, maar ze stoppen ze niet in de mond om op te sabbelen.
het is niet zo dat ik dat wil stimuleren maar ze doet het zelf. ik wil het meer geven als troost, om mee te tutten. ik wil graag weten vanaf wanneer dat "veilig" is. liefs doris
hey Doris, Ilana stopte knuffeltjes en doekje helemaal in haar mond, ik vond het dus te eng om te geven, pas na een paar maanden heb ik een knuffel gegeven! maar misschien vindt ze straks wel haar duim! groetjes cilia