Hey mama's Je hoort altijd, van het wandelen met de kinderwagen worden de kleintjes rustig en vallen in slaap. Nou Nick dus niet. Gister en eergister na het badje en voeding ben ik gaan wandelen, ik moet ook wel want ik heb een hond. Nick lag gister tevreden en voldaan in de kinderwagen, dus ik dacht hij valt zo heerlijk in slaap. Niet dus, na een uurtje wandelen bleef hij wakker. Thuis meteen in zijn bedje, geen goed idee. Hij is hierna nog bijna 3 uur onrustig geweest. Die dag ervoor bleef hij na het wandelen ook al zo lang onrustig. Nu denk ik, waar ligt dit aan. Teveel prikkels nog voor die kleine, had hij het koud? Herkenbaar bij 1 van jullie? Groetjes
florian slaapt ook bijna nooit in de wandelwagen, af en toe een hazeslaapje. Er is veeeeeeeeeeeel te veel te zien onderweg! meestal plan ik de wandelingen tussen 2 slaapjes in zodat hij niet teveel mist. wat nog wel eens helpt is om een jasje op de kap te hangen zodat hij neit zoveel kan zien, dan valt hij gemakkelijker in slaap. toen hij nog wat kleiner was had ik ook altijd daarna een heel onrustig kind, wordt beter naarmate hij ouder wordt.
Esmee heeft de kinderwagen ook nog nooit leuk gevonden. Daarom heb ik haar altijd in de maxicosie op het onderstel. Daar valt ze wel in slaap en is ze heerlijk rustig. De kinderwagenbak kan ik straks zo goed als nieuw weer verkopen.
Esmee was een huilbaby en was alleen stil als ik wandelde met haar... Ik liep dus erg veel buiten met de kinderwagen en ze was het beste te pas als ik een dagje ging shoppen haha dat was wel een voordeel!
Hier wordt ook niet geslapen in de kinderwagen, het heeft voor en nadelen, vind ik. Jolijn slaapt alleen in een bedje. Valt ook nooit beneden in slaap. Ik kan me idd voorstellen dat het veel prikkels zijn wandelen. Als hij dan al erg moe is van het badje, daar worden ze rozig van kan hij misschien ook niet slapen. Mijn ervaring is dat als ze te moe is ze ook niet direct in slaap valt maar gaat huilen.
Het zal per kind verschillen denk ik. Mijn dochtertje zag weinig in de kinderwagenbak. De bak is vrij diep. Ze huilde overdag heel veel maar als ik ging wandelen dan sliep ze. Heeft voordelen en nadelen. Handig met winkelen, neem haar gewoon mee. Maar met slecht weer is het fijn als ze gewoon in hun bedje slapen ! Ze slaapt nu overigens gewoon in haar bedje hoor.
Sanne slaapt ook niet in de kinderwagen en is daarna ook wat onrustig. Als ik haar in de maxicosie heb dan slaapt ze wel, maar daar wil ik haar niet teveel in laten liggen. En ze heeft dan te weinig bescherming om haar toe, vind ik.
heb je de kap van de kinderwagen dan helemaal dicht? Als ie ee stukjeopen staat slaapt mijn uk ook niet zo snel in de wagen, want dan is er idd te veel te zien! Met de kap dicht gaat het beter!. Ook heb ik nu zo'n speel 'sliert' in de wagen hangen. Dan vermaakt ie zich wel en als ie daar moe van is valt ie vanzelf in slaap!
Yannick was de eerste paar keer wat onrustig in de kinderwagen, nu vindt hij het heerlijk en is hij zo weg als we gaan wandelen! Misschien moet Nick er gewoon nog een beetje aan wennen... Succes, Groetjes, Marloes