hallo, wie van jullie had voor een positieve test ook een paar dagen bruin en rose bloedverlies? Is het normaal of moet ik me zorgen maken. ik heb 3 dagen wat bruin en rose bloedverlies gehad en vandaag niks meer. vanmiddag getest en positief. maar maak me toch een beetje zorgen. ga iig morgen ochtend nog een keer testen en kijken of de test donkerder is.
Bij Levi had ik ook last van bruinverlies. Van 3 dagen voor mijn NOD tot 9 weken in mijn zwangerschap.
Hoi Jolan, Gefeliciteerd! Ik ben vijf maanden terug bevallen van een zoontje. Altijd als ik ongesteld moest worden, had ik één dag van tevoren bruinverlies. De maand dat ik zwanger bleek, was dat ook het geval. Ik heb tot 13 dagen na de positieve test bruinverlies gehad. En het resultaat ligt nu boven heerlijk in z'n bedje te slapen. Maak je niet te druk hoor! Zolang er geen helder rood verlies is, zou ik me geen zorgen maken. En zelfs dan hoeft het niet altijd slecht nieuws te betekenen. Groetjes, MissX
Ik had altijd wat bruinverlies vóór m'n nod. Ook toen ik zwanger bleek te zijn. En het zit er nu nog steeds, dus geniet ervan!
Ik werd op m'n NOD "ongesteld". Ook 3 dagen bruin bloedverlies gehad wat vreemd genoeg niet doorzette en niet rood werd. Ik dacht gewoon dat ik ongesteld was. Totdat ik misselijk werd en die 2 dingen met elkaar in verband bracht. Getest en inderdaad zwanger. Volgens mijn gynaecoloog komt dit heel vaak voor. Ik heb begrepen dat het innestelingsbloed kan zijn of gewoon nog wat oud bloed.
Hoi, Bij ons zoontje dacht ik ook ongesteld te zijn geworden, maar het zette niet door, dus toch maar getest... Eigenlijk om het uit te sluiten, maar was hartstikke zwanger! Dus gefeliciteerd!
ik heb bij mijn dochter bruinverlies gehad en nu deze keer weer....het is altijd even schrikken. Maar zolang je geen abnormale krampen hebt is het vaak onschuldig!!! Het is idd innestelingsbloed of gewoon oud bloed, daarom is het ook bruin...maar het maakt mij ook weer iets onzeker hoor....
dank jullie wel voor jullie reactie. het maakt me iets geruster. al blijft het natuurlijk afwachten maar dat is ook als je geen bruinverlies hebt. cindy heb jij het nu nog steeds of niet meer. ik heb het nu nog wel echt een heel heel klein beetje. maar mijn testen worden donkerder dus voor nu ga ik er maar vanuit dat het goed zit. denk ik... o die onzekerheid... bah bah.. veel plezier met juliie zwangerschappen.
nee ik had het een dag maar gelukkig....maar het is niet leuk idd.....als we maar de echo gehad hebben he?