Meiden een vraag: ik weeg mij wekelijks om het een beetje bij te houden. Donderdag 17-dec 69,60 Donderdag 24-dec 70,40 Donderdag 31-dec 71,20 Donderdag 7-jan 70,80 Zelf vond ik dat ik vorige week wat minder woog niet zo gek omdat ik misschien rond kerst enzo wat meer gesnoept heb, nu woog ik mij vanochtend en woog ik weer 70,8. Hoor ik niet aan te komen? Mijn Gyn zei dat hij helemaal niet veel naar mijn gewicht keek, als de kindjes maar groeien. Ik vroeg me af is het erg als je ineens veel minder aankomt? Ik eet niet veel minder volgens mij.
Nee hoor dat geeft helemaal niks. Ik was in mijn vorige zwangerschap rond de 28 weken 9 kilo aangekomen en toen ik ging bevallen zat ik nog steeds op die 9 kilo.
Bij mij vergde een groeispurtje van de baby rond week 30 ook veel van mijn lijf. Mijn buik werd dikker, maar ik verloor zelf gewicht op andere plekken. Ik was toen ook even een beetje constant, eigenlijk tot de baby ging indalen want vanaf week 32 zat mijn maag zo in de penarie daarboven in mijn strot dat ik ook echt minder at, terwijl de uk natuurlijk wel doorgroeide... Ik ben heel even wat afgevallen, en zit er nu weer aan, en nog wel weer meer ook.