Hoihoi, Ik loop al een tijdje met een nogal.. Voor mij gevoel een gek symptoom. Wij proberen voor de duidelijkheid zwanger te worden Nu heb ik al sinds, 2 weken een zeurende onderbuik. Sinds een week is het heel erg geworden. De dokter voelde niks geks zei hij. ( ik ben dus bij de dokter geweest ) Maar nu bij elke inspanning krijg ik soms zelfs steekjes links en rechts. Het zit heel diep onderin, alsof ik met een ballon of glazen bal loop... Nu heb ik deze klachten al 2 weken, en ik word (hopelijk niet) a.s. donderdag ongesteld. Herkent iemand dit? De vorige keer dat ik dit had was ik dagen overtijd en brak de naarste menstruatie ooit door, waar ik mn vraagtekens bij heb helaas.
Hoihoi! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar bij mij was dit een van mijn tekenen dat ik zwanger was hihi.. Dus ik ga voor je duimen!!
Oh volgens mij heb ik dit verkeerd geplaatst... Sorry! Ik postte te snel denk ik Dankje! Ik herken dit totaal niet en mijn eerste is al 8 dus ik herinner me ook niet veel meer haha Nou inmiddels kan ik moeilijk lopen omdat het aan links en rechts enorm trekt.. Morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik morgenochtend gewoon een test doe
Zojuist spontaan bloedneus gehad, heb ik anders nooit. Nu voel ik me al helemaal gek aan het worden ) Ja ik herken deze buikpijn ook niet op die ene keer na waarbij wij het idee hebben dat het een vroege miskraam was. Morgenochtend testen met ochtendurine, Volgens berekening zou ik morgen ongesteld moeten worden en niet donderdag kwam ik net achter. Nou die normale menstruatieklachten heb ik nu ook nog niet...