Even iets heel raars.. Van de week op mijn werk kreeg ik ineens allemaal zwarte vlekken voor mn ogen, zoals je bijv. met een flits van een fototoestel krijgt maar dan echt heel mijn gezichtsveld waardoor ik nauwelijks nog wat kon zien! Ook kon ik enkel 'rechtdoor' kijken, niet echt natuurlijk maar normaal als je rechtdoor kijkt zie je ook nog wel wat er links en rechts gebeurd maar dat kon ik nu dus ook niet.. Verder daarna 2 dagen hoofdpijn gehad, ontzettend moe geweest! Nu kreeg ik het vannacht, vanochtend, dus weer.. en nu is het weer weggetrokken. Hoop dat iemand dit herkent en dat mijn verhaal een beetje duidelijk is? Thnx alvast
Ik heb dezelfde klachten gehad bij migraine . Dat had ik best vaak toen ik nog aan de pil was. Nu inmiddels al weer 2.5 jaar geen pil meer en geen aanval meer gehad. Als je erop let duren die vlekken ongeveer tussen een kwartier en een uur en daarna begint de hoofdpijn. Als je volgende keer zodra je vlekken krijgt 1 of 2 paracetamol inneemt heb je kans dat de hoofdpijn niet zo heftig wordt. Ik denk dat het met je hormonen te maken heeft, zeker als je het nog nooit eerder hebt gehad. Maar ja ik ben geen dokter. Vraag het eens na bij de VK of de huisarts .