vanaf wanneer eerste tekenen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    dat janken om niks heb ik nu ook
    en sinds vandaag ook last van mijn borsten
    verder nergens last van

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Als dat een teken is dat je zwanger bent dan ben ik HARTSTIKK E zwanger.......
    Vandaag met de deur geslagen om niks en 3! jankbuien gehad.......waarom??
    Nou om niks......1x omdat ik boos was om niks (was na het slaan met die deur ;) ), 1x zomaar echt geen idee moest er blijkbaar even uit, en 1x omdat in een film een klein meisje heel veel pijn had................maar ja als ik ongi moet worden ben ik ook wel eens een beetje labiel.........

Zo naar bed en dan maar hopen dat morgenochtend de :evil: :evil: er niet zijn...........

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    pff en al die wachtdagen duren zoooooooooo lang.. grrrr

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik was al misselijk voor mijn NOD toen had ik al zoiets van ik bgen zwanger maar kheb toen tot mijn NOD gewacht met testen

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ik zou blij zijn als ik misselijk wordt ofzo..
    ik weet niet of het deze maand gelukt is. We hebben wel veel geklust rond mijn dagen...
    Ik hoop het zo... voel me nog niet super vreemd, alleen mijn buik, steken aan alle kanten, krampjes en vreemd weeig gevoel en ben erg moe.. en kan absoluut mijn ei niet kwijt :(

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Wil het nu ook wel eens weten.
    Hoef nog maar 1 dag te wachten..........

1 heeeeeeeeele laaaaaaaaaaaaange dag.......................

Bij elk krampje denk ik daar zijn ze die rot :evil: :evil: .

Heb echt respect voor de dames die het al maanden proberen en toch nuchter weten te blijven en niet krankzinnig worden :rolleyes:

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja ben ik het mee eens.. heb ook echt espect voor zo.. Ik weet niet of ik na 12 maanden nog nuchter ben. word nu al gek van het wachten.. moet nog 11 dagen grrrr
    ben jij pas gestopt met de pil?

8. Amandina

Amandina Lid

19 jun 2006
    13
    0
    0
    student
    roterdamt
    Hey meiden ik wens jullie veel suc6 :)

mischien kunnen jullie over een paar daagjes net zo gelukkig zijn al ik

groetjes Amandina

9. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Dit is een hele moeilijke vraag... Ik heb een hele lange tijd me niet anders dan anders gevoeld hoor terwijl ik gewoon zwanger was.... Bij mij duurde het in ieder geval wel een aantal weken voor ik de eerste verschijnselen begon te merken..!!! :)

10. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hoi,

Christiaan en ik hadden nog helemaal niet bewust zoiets van we gaan proberen of ik zwanger kan raken. Ik was wel eind januari gestopt met de pil en we hadden zoiets van 'we zien wel'.
    Eind april werd ik niet ongesteld en dat verbaasde me ook niet zo eigenlijk. Ik voelde me heel anders in mijn vel; was lacherig in plaats van chagrijnig (wat ik normaal gesproken heb :) ) en ook voelde de pijntjes die ik had anders. Na 9 dagen overtijd te zijn heb ik positief getest en wrijf nu nog iedere avond voor het slapen gaan en bij het opstaan over mijn buik, want ik kan het gewoon nog niet geloven.
    Ben ook erg misselijk geweest in de ochtenden. Ik werk in groep 3/4 dus moest regelmatig iets gezonds eten en soms snel naar het toilet.
    Verder zijn mijn borsten gegroeid als kool en erg pijnlijk.
    Ik lach de hele dag en voel me zoooooo anders, hahahaha. :)

Groetjes Karin

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nee, slik al 2,5 jaar de pil niet meer. Ik had een Mirena spiraal en die heb ik vorige maand laten verwijderen, het was dus ook wel super snel geweest al was ik nu zwanger, maar je hoopt het toch een beetje he ;)

Nou we wachten maar rustig af op de :evil: :evil:

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ooow oke.. dan is het afwachten he..
    hier is de pijn in mijn onderbuik terug. als ik op mijn buik druk is het helemaal beurs.. soms ook steken in mijn zij, maar vooral in men onderbuik. iemand die dit kent?
    weet jij al wat meer?

13. Jade1980

Jade1980 Lid

25 jun 2006
    34
    0
    0
    Een rarig gevoel (sorrie ik heb er geen ander woord voor) rond mijn navel en in mijn zij, maar vooral rond mijn navel heel zwaar!
    Maar helaas in het zelfde schuitje , nog een paar nachtjes! Sterkte!

groetjes Jade

Deel Deze Pagina