zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anne24, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Sinds een aantal dagen heb ik zon opgeblazen gevoel in mn buik
    Ik heb diaree afgewisseld met geopstipeerd zijn.. Weinig eetlust wel
    Erg honger maar als k dan eet krijg k t amper weg.. Waar ik in mn cyclus ben
    Weet k eigenlijk niet ben in sept gestopt met de pil en sindsdien twee keer een beetje ongesteld geweest.. De eerste keer pas na acht weken laatste zwangerschapstest was eind november negatief... Maar voel me nu een week al echt anders mm buik voelt zo appart... Kan ook inbeelding zijn.. Zou k zwanger kunnen zijn? of straks is ee wat mis in mn buik ofzo...

Iemand herkenning?

Liefs anne

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wanneer had je dan nu je laatste menstruatie? Kun je niet gewoon al een test doen?

3. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Laatste menstruatie was ergens begin,december maar echt veel was dat niet...

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou gewoon een test doen... We kunnen hier wel gaan speculeren maar uiteindelijk is dat het enige wat je duidelijkheid geeft! Ik zal voor je duimen voor een positieve test ;)

5. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt ook helemaal... Maakte me alleen n beetje zorgen of dat gevoel in,mn buik niet iets ergs is ofzo.. Maargoed dat blijft ook gissen... Tnx iig!

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Of je hebt last van een buikgriepje. Ik zit enkele dagen voor mijn Nod en sinds vanmiddag heb ik het flink te pakken. Behoorlijke krampen, diarree en 2x flink overgegeven. Dacht gister nog misschien ben ik wel zwanger, na al een aantal dagen weeig gevoel te hebben en met momenten wat steekjes/krampen, maar wijd het nu dan toch aan een griepje. Hopelijk voor jou wel een zwangerschap en testen is inderdaad het enige echte antwoord waar je zekerheid mee krijgt.

Share This Page