Vanaf wanneer en met wat smeer je je buik in?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door prinses, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    bindweefselcreme van biodermal, vanaf week 20 of zo, toen er echt wat begon te groeien.

2. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik smeer vanaf dat ik het weet met zwitsal voor mama`s

3. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ik smeer sinds 2 weken, dus vanaf mijn 16e week. Buik en antistriaecréme van de Kruidvat, bevalt prima!

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik wil graag de smeerboel van zwitsal, maar vergeet het steeds mee te nemen haha. morgen moet ik toch allemaal drogisterij spulletjes halen, dus zal er eens goed om denken. smeren is altijd goed voor de bloedsomloop, dus ook striae te voorkomen, ik geloof alleen niet in de werking van de zalfjes an sich, maar dat geeft niet, zwitsal ruikt wel errug lekker!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hallo,

Ik met mijn schoonheidsspecialsite opleiding zal jullie allemaal even uit de droom helpen.

het is niet zozeer de creme die zou helpen, maar de masserende beweging die je maakt tijdens het smeren.

Tip, elke dag smeren en lang blijven smeren.
    Als je hard groeit scheurt je onderhuidse bindsweefsel en striae is dan niet te voorkomen.
    Als je het eenmaal hebt kan het wel lichter worden maar het gaa (helaas) nooit meer weg.

Ik zelf ga zelf ook elke dag smeren, want baat het niet dan schaat het niet....
    Maar een garantie dat je geen striae krijgt is er dus niet!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben vanaf het begin begonnen met smeren, had eerst een dure creme van de DA, en daarna een tube zwitsal mama buik creme.

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik zweer bij de bodylotion van de bodyshop en dan wel de White Musk. Heeeeeerlijk. Ik had ook die van zwitsal, maar idd ik vond het ook stinken en de white musk blijft mijn nr 1!

Ik heb nu een paar streepjes op mijn bovenbenen en die smeer ik alvast in met littekencreme van biodermal. Geen idee of dat helpt, maar kwaad zal het ook niet kunnen...

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Vanaf het moment dat ik een buikje kreeg heb ik elke keer na het douche mijn buik ingesmeerd met zwitsal mama buikcreme.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben ook begonnen met de zwitsal creme, maar vind hem alleen zo vettig. Zijn er nog andere mogelijkheden die niet vettig aanvoelen (hahaha, misschien moet ik even het topic weer doorlezen) ;)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik gebruik Weleda.. sinds ik een buikje kreeg.. weet niet meer wanneer dat was.. Omdat ik daarvan het gevoel krijg dat mijn buikhuid soepel wordt/is/blijft. En een massage is goed voor de doorbloeding. Ben zo alweer aan mijn derde fles toe. Denk niet dat het helpt tegen striae.. dat is aanleg. Je krijgt het of je krijgt het niet. Tot nu toe nog niets.. wel heel veel aders (mijn buik wordt doorzichtig haha) zou kunnen dat daar ook een streep tussen zit.. maar dat zie ik dan later wel. ;)

Het is olie, dus wel vettig maar blijft niet in je kleding zitten en houdt mijn huid de hele dag soepel. Ik vind het heel erg fijn! :D

11. Writer

Writer Niet meer actief

ik geloof trouwens helemaal niet in dure of speciale cream's ,buurvrouw van mij gebruikte durste creame en toch niks geholpen , ik gebruik nu gewone body lotion ,van actien , het gaat om dat je goed smeert zo dat buik en huid beetje soepeler worden en dat kan met ieder lotion , geen dure en speciale mama's cream voor mij ,kost allen meer geld :)

12. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Dames, ik heb buik na de 2e maand iedere dag ingesmeerd eerst met zwitsal buikcreme daarna iedere dag met weleda zwangerschapsolie, ik heb 2 flessen opgemaakt daarna weer overgestapt naar zwitsal op het eind, ik wil wel hierover zeggen dat het eerst leek alsof er geen striae was ik zag ook geen streep...ik was er ook erg blij om natuurlijk en iedereen liet ik het ook zien van kijk eens geen tekens op mijn buik:) na de bavalling kwamen ze juist allemaal tevoorschijn :eek: van de zijkanten en onderbuik! dat kwam natuurlijk omdat het eerst strak aangespannen was mijn buik en nadat alles eruit was het niet strak meer(uitgerekt) en ging alles los zitten waardoor het wel duidelijk te zien was op mijn huid...dus conclusie je kan je zoveel insmeren als je wil als het komt komt het...:) :eek:

Deel Deze Pagina