courgette&tomaat voor door rijst, koken, wokken, bakken?

Discussion in 'Voeding' started by BabeBabe, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    #1 BabeBabe, Oct 18, 2010
    Last edited: Oct 18, 2010
    hoe maken jullie de courgette&tomaat klaar voor rijsthapje te maken voor de kleine? en gebruiken jullie gewone witte rijst of zilvervliesrijst? en hoeveel rijst op hoeveel groente?

2. tulip

tulip Niet meer actief

de courgette doe ik in blokjes en roerbak ik. Je kunt het ook koken en dan de tomaten erbij bakken. Als je ze langer laat staan krijg je een soort sausje.
    Ik pak wel couscous, want meisje lust geen rijst. Het enige dat ze niet eet.;) Ongeveer 50 gram couscous en dan een halve courgette en 2 tomaten. Ik weet het niet precies hoor, ze at altijd al met de pot mee, maar dit zou het ongeveer moeten zijn. Als ik voor ons rijst pak, dan neem ik voor haar couscous.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb het beide gewokt en 1 courgette, 3 tomaten en ongeveer zelfde hoeveelheid aan rijst, smaakte prima :) ligt lekker in de vriezer!

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier eet ze sinds vorige week pandanrijst. Plakt lekker en pakt ze zelf met haar handjes.
    Tomaat krijgt ze nog niet ivm allergieen. Ik had er wat stukjes wortel en courgette door gedaan en die pakte ze er tussenuit.

Share This Page