hoi mijn zoontje van bijna 4 week krijgt nu 6 voedingen van 120ml per keer maar ik heb het idee dat hij er te weinig aan heeft. hij huilt al steeds eerder dan 3 uur en hij blijft na de fles maar met zn mondje open zitten.als ik dan een speen geef wil die die niet. zou die dan nog echt honger hebben? maar hij mag niet meer toch? ik geef trouwens nutrilon standaard
Hoi, Ik weet niet wat het gewicht van je kindje is maar dit is waarschijnlijk wel zo ongeveer wat je kindje voor nu mag hebben. Hoe is het drinktempo? Een goed drinktempo voor een voeding is 15-20 minuten, wanneer het sneller gaat wordt de zuigbehoefte niet goed bevredigd en kan je kindje ontevreden blijven/ eerder komen voor een volgende voeding. In dat geval kan je misschien kijken naar een speen met een kleiner gaatje of de melk wat indikken met johannesbroodpitmeel als je al de kleinste speen hebt. Groetjes Angelique
hij woog vorige week 4,2 kilo het verschilt per keer hoelang die over de fles doet maar meestal is het 20/30 minuten dus dat zou dan goed genoeg moeten zijn toch? of is dat weer te lang?
Hallo! De hoeveelheid bij dit geweest is echt prima. Fijn dat het drinktempo gewoon rustig is. Misschien toch de overweging om (gedeeltelijk) over te stappen op voeding voor hongerige kindjes. Succes. groeten Femke