vandaag ben ik 38 weken en 2 dagen tot gisteren rommelde het nog niet maar vandaag denk ik van wel (is eerste keer dus ben het niet geheel zeker) vanmorgen was ik lichtjes misselijk (ook niets nieuws maar goed) ik heb heeeeeel veel meer harde buiken dan gisteren? DIE VEEL LANGER DUREN en ook komen als ik gewoon stilzit en af en toe zijn ze zelfs lichtjes pijnlijk (en heb veeeeeel minder gedaan, gewoon zetelgehangen) een keer of 2 lage rugpijn gehad dat wegging en terugkeerde maar nu niet meer af en toe steekjes vanonder mijn buik blijft zakken (kindje was al beetje ingedaald, maar nu wss nog meer) veel meer naar de wc en bewegen dat die kleine doet! hij is normaal al heel druk, maar nu... mmm mss zie ik maar wat ik wil zien, maar toch volgende week woensdag weer naar de gyn wie weet... xxx
Wauw, dat klinkt inderdaad spannend! Ik begin nu ook al af en toe me te bedenken hoe dat straks gaat zijn, en schrik als ik soms veel harde buiken heb of ergens een steekje voel. Bij mij natuurlijk niets spannends nog, maar bij jou nu wel! Kijk je er naar uit?
Oww spannend hoor! En? heb je er nog steeds last van? of is het al erger geworden?? spannend! groetjesss