Woon, auto en aansprakelijkheidsverzekering?

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Waar hebben jullie deze lopen?

Ik ben nu aan het kijken om alles bij inshared.nl onder te brengen, maar dan zou ik voor de woning ipv 27 euro nu 11,50 per maand betalen. Is dat dan wel genoeg? Betaal ik dan niet onder?

Hoe doen jullie dit? Hebben jullie zo'n 'verzekeringsmannetje'? Of zelf via het net zoeken?

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij hebben het bij ons 'hypotheekmannetje' lopen. Dat is bij een makelaardij. Daar hebben we al onze verzekeringen lopen.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij eerst dus ook, maar hij is failliet gegaan..............

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ai, das minder! Heeft voor jullie toch geen gevolgen ofwel??

Geen idee hoe het zit met bedrijven als inshared enzo. Ik ben ook wel benieuwd, wij hebben nu alles bij Interpolis, maar ik heb vaak ook het idee dat er genoeg zijn die goedkoper zijn. Ik durf t alleen nog niet aan, juist om wat jij ook zegt met de dekking enzo.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh erg hé misschien is het even goed, maar als ik alleen de prijs bekijk schrik ik!

Ik zal ze anders maandag wel even bellen.

Wij hebben alles dus overal en nergens, een autoverzekering bij ASR, een woonverzekering bij DELTA Loyd, een overlijdingsverzekering bij Dela.
    Alles door elkaar...

6. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

#6 Chrissie, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2010
    Ik ben benieuwd wat ze zeggen! Hopelijk is t allemaal goed en scheelt het je toch veel geld per maand!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Wij zitten voor woon en aansprakelijkheidsverzekering bij centraal beheer achmea

Hiervoor betaal ik 15,04 per maand en dan ben ik voor alles gedekt.
    Zelfs als ik mijn eigen pc/telefoon/tv wat dan ook kapot maak, dan krijg ik het vergoed en ook als mijn vriend komt te overlijden, dat ik een extraatjes krijg om alles te regelen naast zijn eigen overleidingsverzekering.

Mijn auto verzekering heb ik daar niet gepakt, omdat ik dan 20 euro duurder uit was, dan dat ik nu ben!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij hebben alles ondergebracht bij Delta Lloyd. We hebben hier ook onze hypotheek dus vonden dit net zo makkelijk.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb het idee dat delta loyd erg duur is en weinig dekt.

Deel Deze Pagina