Even van mij afschrijven. Mijn meisje is alweer bijna 10 maanden!!! De eerste maanden zijn een beetje vaagjes door depressie slaapgebrek etc. En nu als ik naar haar kijk denk ik je bent al bijna 1 zoooo snel. Je hoort wel vaker geniet van je kinderen want voor je t weet zijn ze 18 maar nooit erg in gehad dat het zoooo snel gaat. Als je nog geen kinderen hebt heb je t gevoel dat de tijd voorbij kruipt maar met een kind moet je zowat achter de tijd aanrennen. Vind het ook zo erg dat ik de eerste maanden niet goed van haar heb kunnen genieten! Wie moet er ook zo nu en dan een traantje wegpinken omdat onze wondertjes zo snel groot worden.
Hahaha! Heel herkenbaar! Ik kan ook niet geloven dat mijn meisje over ruim 2 weken al 1 wordt. Nu blijken al de clichés over vliegende tijd enzo toch echt te kloppen...
Heel herkenbaar hoor, ik vind het ook zo enorm snel gaan, het was voor mij gister dat de oudste geboren was en nu is ze alweer 2j 9mnd. De jongste ook alweer bijna 1 en dan denk ik echt waar is dat jaar gebleven, lullige is dat het bij de 2e nog dubbel zo snel gaat als bij de eerste.
Met ruim 4 maanden heb ik dat gevoel al. Als ik foto's terugzie dan was het zo'n klein baby'tje, hij is echt al enorm gegroeid. Maar misschien heeft het er ook mee te maken dat ik de eerste tijd ook niet heel veel heb kunnen genieten en het besef dat er niet nog een kindje komt...snif Wel mooi om dit te mogen meemaken, probeer nu echt bewust te genieten!
Toen hij net geboren was kon ik de zin "geniet er van, het gaat zo snel!" niet meer horen! Het werd zo vaak tegen me gezegd. Maar ze hadden allemaal gelijk
@venice oh ik leef met je mee. Ik zelf begin nu te denken aan een tweede maar weet nog niet of ik t al mentaal aankan. @peetje83. Zo herkenbaar kon me niet voorstellen dat ze kon zitten en eten kruipen etc. Nu kan k me haar als pasgeboren baby nie meer voorstellen zo stom.
Heel herkenbaar. Ik had met 6 a 7 maand zo'n dip. Heb echt zitten huilen dat hij zo snel groeide en mama niet meer voor alles nodig had. Vreselijk vond ik dat. Nu wordt hij bijna 1 en dat vind ik zo spannend ... Ik geniet van ieder moment!
Ja ik ook... het gaat zooooo ongelofelijk snel allemaal! Nog even en m'n dochter is al 1 jaar, officieel geen baby meer... ze is al zo groot Maar ook wel weer erg leuk, dubbel
Heel herkenbaar! Mijn dochter wordt eerste kerstdag alweer 2! En de tijd blijft maar voorbij vliegen. Van een hulpbehoevende, lieve, mooie baby is ze veranderd in een gezellige, prachtige, grappige dreumes. Toen ze baby was wilde ik graag dat ze zo klein zou blijven (lekker bij je liggen enzo). Maar nu ben ik zo trots dat ik haar mama ben als ze mijn hand vasthoudt tijdens het wandelen of me spontaan een kus komt brengen. Ik kan niet meer zonder haar!
Wat mooi meiden!!!! Snik! Het is inderdaad allemaal dubbel. Ik vind t ook wel weer erg spannend dat ze 1 word en geen baby meer is. Oh van dat kusjes geven lijkt me ook geweldig! Ben ook benieuwd wanneer haar eerste woordje echt gericht zal zijn en haar eerste stapjes. Maar wat was ze zoet toen ze pas geboren was. Je hebt t gewoon zo druk met er achteraan rennen en er voor zorgen dat je vergeet om te genieten. En wanneer erbij stilstaat het dan even allemaal te veel word!
Ja, het werd mij af en toe ook teveel. Zeker op haar eerste verjaardag. Toen moest ik echt even een momentje met haar samen zijn. Huilen, vooral van blijdschap en trots dat ik haar moeder ben. Ik ben benieuwd hoe haar tweede verjaardag gaat. Maar je groeit er in mee, dat merk ik wel. Het is zo heerlijk als ik haar kietel en ze steeds 'nog een keer' uitroept van plezier. Of als ik wakker gemaakt wordt door 'mama mama' met een heleboel kusgeluidjes. Of als ze in bed ligt en me roept 'mama, ben je nou?'. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Blijf vooral genieten tussen het rennen en zorgen door!