Ik ben morgen 27 weken zwanger van de 3e en heb erge steken in mijn vagina zo ter hoogte van de baarmoedermond, ik herken dit als indelen maar dat zou wel erg vroeg zijn, ik heb ook al een paar weken bij vlagen harde buiken en menstruatie krampen dat duurden dan een dag of 1/2 en dan zo weer een week helemaal rustig! Maar sinds vandaag dus die steken, wat kan dit zijn? ( ik heb nu ook weer die menstruatiepijn en een druk gevoel in de buik) groetjes.
ik ben een dag verder dan jij en herken dit ook wat je schrijft,weeu niet wat het is maar het voelt wel vervelend aan.
Ik heb het ook en bleek een giga-schimmelinfectie te hebben waar ik nu nog voor behandeld wordt. Huisarts weet niet of het hier echt bijhoort maar kan geen kwaad toch even naar laten kijken. Had verder helemaal geen klachten van het schimmeltje. Kunnen ook je banden zijn hoorde ik weer.
Brandewijn heb ik nog nooit gehad, en denk ook niet dat dit brandewijn is hoor! Dat zeggen alle vk als ze het niet weten heb ik het idee t is inmiddels wel over! Alleen nog veel harde buiken, heb wel het idee dat de kleine is gedraaid ( lag in stuit en nu niet meer denk ik!) Heb meer het idee dat het hiermee te maken had! Bedankt allemaal!
heb het ook al weken heel af en toe maar vvnd is het wel heel erg... hele scherpe steken in mijn vagina.. mijn kindje ligt al erg diep misschien kan dat t zijn.. banden lijkt me zo sterk.. kan ook indalen zijn misschien??