Dag mensen, ben al hier al heel lang niet geweest , heb een paar dagen jullie forums gelezen, die zeer interessant waren. Ik dacht, ik ga het hier vragen, misschien kunnen ze me helpen,.... Zie, ben 3 juni gestopt met de pil, 7 juni mijn regels gehad die 1 week hebben geduurd. Rond de 25 juni had ik mijn eisprong (denk ik, was toen ziek, sinusitis, en moest veel medicatie nemen, dus ben ik niet zeker meer). Heb normaal een cyclus van ongeveer 30 dagen. Ik en men man deden het met condoom, wou eigenlijk enkel in augustus beginnen aan het zwanger worden, want moet nog 2x met de vliegtuig reizen, en wou het niet riskeren, want weet niet of het wel gezond is voor een recent zwangere. In ieder geval, de 29 juni was condoom gescheurd, sinds 30 juni voel ik de hele dag krampen, precies dat mijn regels eender welk moment kunnen komen, sinds 30juni tot vandaag (10juli) voel ik het nog elke dag... en sinds maandag (7juni) heb ik zeer gevoelige tepels die ik niet kan aanraken. Is het ontpillen? maar al meer dan 1.5week ongipijn? Gevoelige tepels heb ik eigenlijk nooit gehad. En als ik mijn regels krijg, voel ik pijn op de dag zelf of 1 dag op voorhand, en niet 1.5w vroeger. Dus vind ik dit raar!? In men eigen, HOOP ik dat ik zwanger ben, maar langs de andere kan,t denk ik van: dat kan eigenlijk niet want de 29 juni kon ik niet meer vruchtbaar zijn.... En, zou maandag, tot maximum gisteren, toch men regels moeten krijgen. Kunnen jullie me zeggen wat jullie denken, hoop dat jullie me helpen. Alvast bedankt!
je bent pas gestopt met de pil, dus ik gok op ontpillen. laat ongesteld worden en zwangerschapsverschijnselen horen daarbij en ik ben al maanden van de pil af, heb ook verschijnselen, ben zelfs flink overtijd en volgens mij word ik ook gewoon ongi vandaag, dus het zegt jammer genoeg allemaal niets. misschien kun je eens in de zoveel tijd een testje doen om het zeker te weten?
Ik denk ook ontpillen maar je kunt altijd het zekere voor het onzekere nemen en een testje wagen. Succes meid
lesly ik was 2 maanden aan het ontpillen en had alle symptonen op zwanger schap.. maar heleaas testen negatief ook bij de dokter ik voelde van alles en ja hoor werd wel ongesteld.. hoop voor jou dat jij wel meteen zwanger ben zou wel heeel leuk zijn! gr. mij
Hey, ben super blij dat je het vraagt, begon me alleen te voelen om de forum . mmm met mij steeds dezelfde, nog ongeveer 9 dagen overtijd, heb dus in totaal 12 dagen heel veel menstruatiepijn gehad en zere tepels, en sinds zondag nog steeds, maar minder. Was overtuigd dat ik gisteren ongi ging worden (rare heel licht bruine kleur gezien op wc papier, sorry), maar gisteren nix, van de morgend, nog steeds niets. Vrijdag test gedaan, nix,... Vind raar, toen ik voor de eerste keer was gestopt met de pil voor men dochtertje, was ik direct regelmatig, en nu... effect van ontpillen is overtijd gaan? maar 9 dagen? en toch niet zwanger? nooit meegemaakt. radeloos!
Toen ik aan het ontpillen was, dachten mensen om me heen dat ik zwanger was. Was misselijk, buikkrampen soms wel 15 tot 20 dagen overtijd. Zeer chaggie, hoofdpijn en heel moe. Hoop voor je dat het raak is, maar ontpilen kan heel veel met je lichaam doen. Ik ken ook mensen die hebben nooit wat gehad met ontpillen, daarom ook KAN.
En is dat enkel de eerste maand na ontpillen? Want heb uiteindelijk enkel 1 dik jaar de pil genomen. De eerste keer nam ik 3 jaar de pil,en voelde dit allemaal niet na het stoppen!
Ik ben 23 september gestopt met de pil 17 okt een miskraam en tot februarie was ik nog zwaar aan het ontpillen :s
is het dan de bedoeling dat ik wacht tot ik helemaal ontpild ben? en dan mij concentreren op zwanger worden?
Alecia, net ongi J, toch blij, had schrikt dat het te lang zou duren en zo mijn cyclus helemaal in de war zou brengen. Dus in totaal ongeveer 10 dagen overtijd. Hoeveel dagen was het bij jou?