Hallo, Mijn laatste menstruatie was van 30 juli tot 3 augustus. Volgens mijn menstruatie-app kreeg ik 15 augustus mijn eisprong. Echter heb ik 16 augustus seks gehad waarbij het condoom is gescheurd en we zijn gelijk gestopt, maar zijn penis zat niet diep toen de condoom scheurde. We zijn zo snel mogelijk een morning-after-pil gaan halen. Nu heb ik gelezen op het internet dat als je net je eisprong hebt gehad de morning-after-pil weinig meer kan doen. Afgelopen week heb ik een klein beetje oud bloed verloren maar dat was echt minimaal en toen ik van de week nogmaals seks had ben ik wel wat meer vers bloed verloren tijdens de seks. Ik heb de afgelopen week een beetje last van diarree, en best wat onderbuikkramp gehad. Volgens mijn app word ik 29 augustus ongesteld. Ik ben 18 en mijn vriend is 22, wij hebben al een lange tijd een relatie, maar willen liever nu nog geen kinderen voor het huwelijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Johanna!
Er bestaat natuurlijk een kan s dat je zwanger bent. Je kunt echter niet met zekerheid zeggen dat je de 15e een eisprong hebt gehad, want een app kan niet in jouw lichaam kijken. Kan ook een paar dagen eerder of later zijn. Het enige wat je nu kan doen, is afwachten en volgende week testen. Sterkte met wachten
Dankjulliewel voor het meeleven! Ik vroeg het me nogal af, omdat het me raar leek als ik zwanger zou zijn dat ik nu al 5 dagen elke dag iets oud bloed verlies, maar ik lees op het internet ook juist van veel vrouwen die de morning-after-pil hebben genomen dat ze ong. een week best wel heftig ongesteld worden.