ik zou graag mijn zwanger banner op mijn bureaublad krijgen en als nickname voor mijn msn gebruiken. Kan ik dit doen en hoe moet ik dit doen? ik weet echt niet hoe ik er aan moet beginnen. Ik heb het hier maar bij gezet want wist niet goed waar het bij hoort.
Tanja20 waar vind je die leuke banners? ik zie allemaal van die kei leuke banners, maar vind er geen. enkel de standaard banners van deze site.
Als je op haar (of mijn) banner klikt) kom je op de site waar je er zelf eentje kunt maken. Je krijgt dan een code en die plak je in je profiel.
Hoi vvh zo te zien nog niet gelukt? Als je een leuke hebt gezien en de code hebt, klik je met je rechtermuisknop op de banner en dan krijg je een menuutje, en dan zie je oa staan als bureaublad item opslaan, dan krijg je weer een menuutje en klik je op ok. Hoop dat het nu wel lukt! Suc6 jessica
bedankt. Nu nog een ander vraagje, kan ik die banner op mijn msn nickname zetten. want dat lukt niet zoals met bureaublad. Heeft iemand hier ervaring mee?
vhh dan zou je deze link -> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwang ... wanger.png achter je msn naam moeten zetten.