vraagjes over slapen en eten 16 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée slaapt nog 2x op een dag. 1e keer is 2 uur later dan dat ze wakker is geworden. (bv 7 uur wakker 9 uur slapen) ze is dat echt moe, en slaapt dan ongeveer 1 uurtje. De 2e keer is 's middags rond 2e ook dan slaapt ze 1 uurtje. Maar dan is ze rond 5e weer moe. Ik leg haar dan niet op bed omdat ze om 7 uur echt na bed gaat. Ze zou toch geen 3 slaapjes meer nodig hebben? Hoe zo ik haar langer kunnen laten slapen? Ze word huilend wakker en gaat dan echt niet meer slapen. Is wel owe want haar oogjes draaien gewoon weg. Iemand tips?

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    moet het even in 2 stukken doen. Anders word 't een grote lap mn telefoon pakt geen enter. Ik twijfel af en toe ook of ze genoeg even binnen krijg. 'T lijkt net of ze afgevallen is. Broekjes + leggings zitten te los etc. Ze krijgt 's ochtends flesje melk en 1 Boterham. Om 10 uur 2 stuks fruit. 'S middags 2 boterhammen, rond 3e een koekje, goodiez chips, soepstengel etc. Rond 5e avond eten en om 7 een pijama papje. Tussen door krijgt ze dan ook nog drinken. Aanmaak, wicky, water etc. Ze Wil haar avond eten zelf doen en is het meestal na 3 stukjes vlees, halve aardappel en klein beetje groente al beu. Ze gaat dan gillen en eet Niet meer. Is 't genoeg wat ze binnen krijgt? Liefs x

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi,

Prima toch? ze hoeft niet persé afgevallen te zijn, maar misschien is ze meer in lengte dan in gewicht gegroeid nu. En qua slapen. Hier slapen ze heel wisselend. C vaak 1x 3 kwartier tot anderhalf uur (meestal t eerste pff) en D vaak 2x een uurtje ong. Vorige week spande de kroon. D was zo moe dat ie tot 9.15 sliep ^^ (wel een fles gehad in bed om 6.30) en om 12.30 kon ie weer.. zo vaag.

4. Purk

Purk Niet meer actief

Lijkt mij dat ze echt wel genoeg eet hoor, hier zon beetje hetzelfde schema. En volgens de ka is dat echt genoeg. Wat betreft slaap. Als je kindje nog meerdere slaapjes doet op een dag kan dat hoor. Niet ier kindje gaat bij deze leeftijd al overnaar 1 slaapje. Hier is hij sinds 17 maanden over naar 1 slaap van minimaal 2 uur (12.30 - 14.30) daarvoor deed hij ook 's ochtends en 's middags een uur en idd soms nog ergens een slaapje. Hier gaat hij ook om maximaal 1900 uur naar bed, later redt hij niet

Deel Deze Pagina