Drinken tussendoor

Discussie in 'Voeding' gestart door Nijnie, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Als jullie tussendoor drinken geven (water of thee bijvoorbeeld), waar geeft je dat dan uit/in?

Ik heb het idee als ik het in een flesje doe dat ze melk verwacht en dan drinkt ze het eigenlijk bijna niet (tenzij ze echt dorst heeft... een paar slokken, misschien is dit ook eigenlijk het antwoord op mn vraag... wellicht heeft ze gewoon geen dorst dan?).
    Een bekertje dat wil nog niet zonder dat ik haar erna moet verschonen en we hebben een tuitbeker, maar ik heb het idee dat ze daar helemaal geen raad mee weet ;).
    Wat is wijsheid?

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Btw we geven ook wel is al een beetje uit een bekertje... lekker slurpen en knoeien

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb alles wat geen melk was nooit in een fles gedaan. Leek me te verwarrend voor ze.
    Beker vond ik wel meevallen, gewoon kind op schoot en beker goed vasthouden.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Een rietjes beker wil ook wel eens lukken. Bijv die van Nuby. Op de site staan er verschillenden. Er staat bij vanaf 12 maanden maar mijn kids konden hier al snel goed uit drinken.

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier precies als bij nynke, demi drinkt ook ook zo'n nuby rietjesbeker met van die handvaten.
    Ze kan hier prima uit drinken. Ik heb een complete voorraad aan verschillende bekers en tuitbeker staan , maar geen van allen werkte, tot ik bij een vriendin op visite was en haar dochtertje heeft precies zo'n beker en demi begon er spontaan uit te drinken. Dus toen heb ik er ook zo een gekocht en het gaat perfect.
    Af en toe drinkt ze bij uit mijn glas (ik drink bijna altijd water en anders sap) Dit vind ze ook heel leuk , maar ze knoeit gigantisch haha

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Uit een gewone beker/glas of rietjesbeker.

8. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Kan je die rietjesbekers wel goed schoonmaken dan. Ik zie soms op mn werk (psz) peuters met zo'n ding... daar zou ik mn kind geen slok uit laten drinken...
    Het is jammer dat het nog geen zomer is, dan zou ik het oefenen met een bekertje wat makkelijker vinden, dan is het niet zo koud als ze knoeien ;).

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik geef mijn dochter wat sap of water uit de tuitbeker van avent drinken, in het begin was het even wennen. Maar vandaag begon ze er opeens uit te drinken.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ey dat ga ik ook is proberen.
    Die heb ik al in de kast liggen :rolleyes:

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je kunt je kindje uit verschillende soorten bekers proberen te laten drinken...

je kunt ook als je een fles makkelijker vindt een heel andere fles kopen met daarop een heel andere soort speen...

vaak hebben ze dan dondersgoed in de gaten wanneer ze "melk" krijgen uit de fles, en wanneer "wat lekkers" zo werkte het hier tenminste altijd heel goed...

ze hadden "vaste" flessen voor de melk...en ze hadden "vaste flessen met andere spenen" voor thee-sap e.d.

gr.smoekie

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik maakte de rietjes altijd schoon met pijperagers, en ik verving ze regelmatig.

Deel Deze Pagina