Hallo Onze dochter gaat vanmiddag weer naar de psz. Het gaat heel goed. Nu wilden ik en nog een andere moeder in de tijd dat de kinderen op de psz zijn even gaan zwemmen. Zou dit wel kunnen, i.v.m. bereikbaarheid als er wat mocht zijn? Wat zouden jullie doen?
je kan gewoon gaan... Dan hou je toch je mobiel in de gaten... Als ik mijn tel bijv niet bij heb met boodschappen doen en mijn zoontje zit op het kdv dan zouden ze altijd mijn man nog kunnen bellen...
Als het allemaal goed gaat op de psz dan zou ik gewoon gaan zwemmen. Meestal is alleen in het begin wel eens een "probleempje" met een kindje dat gaat huilen ofzo. Je zou af en toe even op je mobiel kunnen kijken en dan toch lekker gaan zwemmen...
Je kan het leven natuurlijk ook moeilijker maken dan het is. tuurlijkkan je gaan zwemmen. Je kan toch niet naar je telefoon gaan zitten staren als je dochter op de pzs is? Lekker gaan en plezier maken.
Mijn zoontje zit 2 ochtenden op het kinderdagverblijf en nu dus ook tijdens mijn verlof enzo. Ook blijft hij gewoon 2 hele dagen naar de gastouder gaan. Ik blijf dan niet de hele tijd thuis zitten hoor Ik hou mijn mobiel in de gaten, dat echt wel.. en ik zal ook niet snel ver buiten de stad komen, maar ik doe wel gewoon wat ik moet/wil doen. Dus zwemmen ofzo zou ik ook gewoon doen.
Mwah mijn zoontje gaat 3 dagen per week naar de opvang en dan hou ik echt niet 3 dagen lang angstvallig mijn telefoon in de gaten Ik zit ook wel eens in overleg (geluid uit), maak een tentamen (telefoon al helemaal niet binnen bereik), etc. Je partner kan toch ook gebeld worden? En ik neem aan dat je anders een noodnummer hebt doorgegeven (mijn moeder in ons geval)?
De andere moeder en ik zijn wezen aquarobicken. Maar na afloop wel gauw op de telefoon gekeken. Het is wel goedgegaan hoor. Ze is pas voor de 2e week naar de psz. Dus je weet maar nooit. Vandaar deze vraag. Ze ging altijd wel 1 dag naar m'n schoonouders, maar da's toch anders dan een psz.
Gewoon lekker van je vrije tijd genieten jij! Het is niet alleen voor haar goed, maar ook voor jou! Ik neem aan dat er nog meer contactpersonen zijn als er iets is? Als er met mijn dochtertje wat is en ik ben niet berijkbaar, dan wordt eerst mn ex gebeld, neemt hij niet op dan is mn vriend de volgende op de lijst.. Zou me er niet teveel zorgen over maken!