Wanneer uit de wieg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tamaartje24, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaartje24

21 jan 2007
    31
    0
    0
    huisvrouw
    haarlem
    Hallo allemaal,

vraagje ons kleintje ligt bij ons op de kamer in het wiegje.. nu vraag ik me af ze past er nog wel in maar het wordt al krapper, probeer nu al steeds in der eigen bed en gaat ook goed alleen s'nachts wordt ze vaker wakker nu ze weleens in haar eigen kamertje ligt..

Heb iemand hier ervaring mee...?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn is vanaf 4 maand over gegaan naar zijn ledikantje. Ook omdat hij er simpelweg te groot voor werd.
    Het was vooral wennen voor mij omdat ik dan wat verder moest lopen als hij wakker werd, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
    Uiteindelijk ben ik rustiger gaan slapen en hij ook trouwens.

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als Nizhoni het wel goed doet in het ledikantje , maar het moeilijker vind in het eigen kamertje kun je de ledikant misschien tijdelijk naar jullie kamer verhuizen ?
    Dan kan je kleintje wennen aan het ledikantje op een plek die al vertrouwd .
    Of om en om , dus ene nacht bij jullie en andere nacht in de eigen kamer .
    Zo heb je zelf dan ook nog wat nachtrust .
    Al is het wel een heel gesleep met het ledikantje steeds :rolleyes:

Groetjes Joyce

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben vandaag besloten dat hij nàdat de laatste kraamvisite geweest is (en dit is as woensdag) dat de wieg naar zolder gaat. Ik vind t belangrijk dat Justin er ook aan went om overdag naar zn bedje te gaan ivm wat regelmaat voordat ik weer aan t werk ga ed. Dan is ie precies 10 weken.

5. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb mijn meisje eerst overdag in het bedje laten slapen, zodat ze kon wennen in haar eigen kamertje en ik niet steeds uit bed zou hoeven. 's Nachts sliep ze dan nog in de wieg, die we ook in haar kamertje hadden gezet. Na een paar dagen heb ik haar ook 's nachts in het bedje gelegd.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb mijn meisje eerst overdag in het bedje laten slapen, zodat ze kon wennen in haar eigen kamertje en ik niet steeds uit bed zou hoeven. 's Nachts sliep ze dan nog in de wieg, die we ook in haar kamertje hadden gezet. Na een paar dagen heb ik haar ook 's nachts in het bedje gelegd.

Deel Deze Pagina