Ik heb vanacht last van mijn buik gehad (nu is het weer over hoor), maar het was echt een menstruatiebuikpijn. Het was ook constant aanwezig. Kan het misschien zijn dat ik verkeerd lig in bed? Half rug half zijkant slaap ik en soms lig ik helemaal op mijn zij. Het was ook niet dat ik moest plassen, want er kwam geen druppel uit (was al zo vaak weggeweest) Of zouden het voorweeen kunnen zijn? Baby is overigens nog niet ingedaald, maar het hoofdje zit al wel daar in de buurt. Ik heb bij de eerste bijna geen voorweeen gehad (ben toen met 36 weken bevallen vanwege het vroegtijdig breken van de vliezen) Ik heb toen ook rugweeen gehad dus heb ook geen idee wat buikweeen zijn. Groetjes, Linda
Hi, Ik heb ongeveer dezelfde pijn als jij gehad, alleen al wel een paar keer. Het begon rond de 33 weken en gisteren had ik het weer. (34wk) Mijn kleintje is ook nog niet ingedaald, maar ligt net als bij jou al in de goede richting. Omdat de pijn zo laag zit en niet op weeen lijken, maar idd op menstruatiepijn, denk ik dat hij gewoon steeds dieper naar beneden gaat. Ik denk dus dat dit met het indalen te maken heeft. Het is echt een rotgevoel maar gelukkig gaat het bij mij steeds na een poosje weer over.
hier hetzelfde gehad vorige week. elke keer beetje krampachtig ook. ik had ook een idee dat het met indalen te maken heeft. hij zit al vanaf 23 weken met zn hoofdje beneden dus dat zal het niet zijn. en volgende mn vriend is mn buik ook iets lager nu groetjes trouwens, ik moet sinds vorige week ineens minder plassen. normaal moest ik s'nachts elke 2 uur eruit en nu ineens nog maar 2 keer in een hele nacht. beetje raar toch want als ie echt gaat indalen zou je toch denken dat je dan nog meer moet plassen
Bij mij hetzelfde verhaal.. ik weet ook niet wat dit is?! Idd minder plassen en 's nachts met name onderrugpijn, af en toe een kramp in mijn buik. Denk toch iets van voorweeen ofzo. Hoe het kindje nu ligt weet ik niet, maar iig anders als een paar dagen terug.
Ik heb hier ook al last van sinds een week, ik moet vanmiddag naar de gynaecoloog en zal het vragen dan zal ik het wel even hier melden wat zij zegt. Het is inderdaad net alsof de menstruatie ieder moment kan doorbreken.
Ik heb het ook gehad, maar dan in mijn onderrug...ook geen idee wat dat betekend, ik zal dit morgen navragen!
Hey, Ik ben ook benieuwd, ik voel vanalles haha maar bij mij zijn de pijntjes steeds van korte duur. van dat plassen vind ik raar, als het ingedaald is moet je toch vaker plassen???? Ik hoef er snachts MAAR 1 keer uit en soms ook niet..... Had ik zelf maar zon echo apparaat en een toekomstvoorspelmachine hahaha Liefs Sandra
Ik heb het ook, nu een week of 2 denk ik. Inderdaad de menstruatiekrampjes compleet met zeurende lage rugpijn. Mijn kindje is al wel een stukje ingedaald, maar ligt nog niet helemaal vast. Geen idee of het indalingsweeën of oefenweeën zijn of dat het gewoon weer te maken heeft met het groeien / oprekken van baarmoeder en banden. Ik maak me er in ieder geval niet zo'n zorgen over. 't Zal er wel weer bij horen, net als al die andere steekjes, pijntjes, krampjes enzovoorts die ik de laatste maanden gehad heb.
Nou meiden zoals beloofd zou ik iets laten weten zodra ik bij de gynaecoloog ben geweest en die zei dat het een combinatie was van indalen en het zwaarder worden van het kindje wat extra belasting is voor je banden dus bandenpijn. En omdat je kindje steeds meer naar beneden gaat wordt de druk dan groter en dat geeft die zeurende soms stekende pijn. Ik ben in ieder geval gerust gesteld, ik hoop jullie ook. Bij hele heftige pijn mocht ik een paracetamol pakken of een warme kruik want dat kan helpen/verlichten.