Wij hebben het de familie met ong 5,5 week verteld, we konden niet meer wachten Werk wacht ik sowiso mee tot na de 1e echo, en vrienden krijgen het te horen of met 8 wkn, of na de echo, daar zijn we nog niet uit
wij hebben het mijn schoonouders 2 dagen na de posi test verteld.. (bij 4 wken dus eigenlijk al) schoonLoeder was jarig en vonden we gewoon leuk... mijn eigen ouders hebben we even mee gewacht, tot de 8 wken.. en onze broers ook toen ongeveer... en 2 setjes vrienden rond de 6 weken.. de rest bij de 10 weken ongeveer omdat ik toen al te veel buik kreeg om hetn og verborgen te houden.... (was vlak na MK dus groeide best snel al ) we hebben eht verder pas echt bekend gemaakt a la hyves bij de 13 weken we wilden nu ook niet te lang wachten met vertellen omdat we de vorige keer een MK kregen bij 7 weken en toen we dat vertelden terwijl niemand wist dat we zwanger waren vonden we dat heel moeilijk
Beide ouders hebben we het met 5 weken verteld (week na positieve test). Broers en schoonzusjes vervolgens een week later, met kerst. Na de eerste goede echo, 10 weken, hebben we het onze vrienden en op het werk verteld. De rest heeft het via via wel te horen gekregen. Geniet van het vertellen, tis zo leuk
Beide ouders hebben we het met 6 weken vertelt, onze broers ook en de oma van mn man. De rest hebben we pas vertelt na een goede echo met 12 weken.
De ouders hebben we het direct verteld. De rest met 8 weken. Voor mij hoeft geheim houden niet, maar als ik 1 dag over tijd ben ga ik het nog niet van de daken schreeuwen. Maar met 8 weken vond ik de tijd rijp.
Nou, heel begrijpelijk dat je het van de daken wilt schreeuwen ! Wij hebben het met 5 weken aan mijn ouders verteld (toen wisten we het zelf net een week, en oeh, die week daarvoor lag het ook steeds op m'n lippen als ik ze aan de telefoon had). Rond dezelfde tijd heb ik het ook aan een paar goede vriendinnen verteld. Tja, als het mis zou gaan wil ik ook bij hun uit kunnen huilen. Op m'n werk weet nu 1 collega het (ik ben nu bijna 8 weken) en ga ik het over 3 weken, na de eerste echo, aan de rest vertellen. Het grappige is, manlief heeft het al aan z'n hele afdeling verteld. En dat terwijl hij meestal degene is die het best z'n mond kan houden.
oke, het is dus heel verschillend... ik ga nog even met vriend overleggen.... ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger... dus waarschijnlijk gaan we nog twee weekjes wachten het vertellen! bedankt allemaal! het is erg leuk om al jullie ervaringen hiermee te lezen!
Ik heb het 1 vriendinnetje gisteren (met 5 weken) al verteld, zij is zelf ook zwanger en ik vind het leuk om alles samen te delen. Mijn ouders en zusje vertel ik het volgend weekend, zij wonen 2 uur rijden bij mij vandaan en ik wil het ze heel graag persoonlijk vertellen. Daarna zullen onze beste vrienden ook op de hoogte worden gesteld en mijn schoonouders vertellen we het rond de 10 weken, mijn schoonmoeder kan namelijk écht haar mond niet houden, dus als zij het weet weet de rest van de wereld het ook
op de dag dat ik positief had getest dus met 4 weken hebben we het meteen aan me ouders, schoonpa, schoonzus en mn broer en oma verteld..die staan toch het dichts bij ons...verder kan vriendlief moeilijk zijn mond houden haha..en weet een goede vriend het van hem, zijn tante en 2 nichten het. met 6 weken heb ik het aan een goede vriendin verteld en die is zelf dus ook zwanger dus dat was wel heel erg leuk... de rest komt na 12 weken wel..ondanks ik al een goeie echo heb gehad deze week..
Ik wilde graag wachten tot de 12 weken echo, maar ik kon het gewoon niet voor me houden. Wij hebben het onze ouders en broers en zussen met 5 weken verteld. Onze beste vrienden met 7 weken en met 10 weken de rest. Ik hockey en ben verpleegkundige en voor beide moest ik te veel rekening houden om het langer voor me te houden.
Bij de eerste hebben we het onze ouders bij 6 wkn verteld en de rest bij 9 wkn (na de goede echo). Nu ben ik weer pril zwanger maar ik denk dat we nu langer gaan wachten, nog even lekker samen een geheimpje!
Wij hebben het de ouders, broers/zussen verteld met 7 weken, want toen was ik erg misselijk. De rest na de 12 weken echo.
Wij zaten op de uitslag van onze laatste IUI te wachten, dus ja daar wisten de ouders en broers/zussen vanaf. We hebben afgelopen vrijdag getest en zaterdag zijn we het gaan vertellen omdat we ze gewoon niet langer wilden laten wachten. Op t werk heb ik t ook verteld, vooral omdat ik s morgens al lekker gammel ben en ook wisten dat we op uitslag wachtten. De rest moeten we het nog vertellen, maar daar willen we in ieder geval mee wachten tot eind augustus als we de 1e echo gehad hebben en wellicht wachten we nog wat langer (als we onze mondjes kunnen houden)