voeding 23.00/24.00 uur

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Vanes, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    He Meiden,

Vanaf wanneer kan je stoppen met de voeding tussen 23.00 en 24.00 uur?

Ons meisje ligt altijd heerlijk te slapen, maar ik haal haar dan toch uit bed voor de voeding. Ze slaapt daarna maastal tot een uur of 7.00.
    Kunnen ze al van 19.00 tot 7.00 door slapen?

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Kyano kan dat niet.
    Ik geef hem tegen 23.00uur de laatste fles, en dan slaapt hij lekker door tot 06.30uur ongeveer.

3. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Bij Yannick lukte het vanaf 4 maanden, toen zijn we hem om 19:00 een papfles gaan geven. Hij werd echt alleen wakker van de honger, en die pap vult veel meer. Geweldige uitvinding, rijstebloem :D ! Ik denk dat je dochter nog wel heel klein is om door te slapen zonder voeding, maar misschien is dat per baby wel verschillend hoor!
    Groetjes Marloes

4. randi

randi Niet meer actief

een maand is wel snel om 12uur door te slapen, meestal kan je dit doen vanaf ze het gewicht hebben van 5 kg. weet natuurlijk niet hoeveel je meisje weegt maar ik vermoed geen 5kg dus zou haar die laatste fles toch nog geven hoor. daarbij als ze dan slaapt tot 7.00 is dat al mooi hoor , de meeste doen dit nog niet op die leeftijd :)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey krijgt nog steeds de fles van 2300 en tukt direct door. geef ik hem niet komt hij om 3.00 weer. persoonlijk zou ik blijven geven hoor

6. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ze geven het zelf aan als ze het niet meer noig hebben, bv doordat ze snel weer in slaap vallen tijdens de nachtvoeding. Wij kregen hem op een gegeven moment niet meer wakker en toen zijn we gestopt. Hij sliep probleemloos door. Evt kun je het proberen als ze 5 kilo is, maar je weet niet of het lukt...

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna slaapt meestal ook met de laatste voeding, maar komt nog altijd als ik die niet geef, zo rond 4.00 u...

Als ik 'm wel geef slaapt ze tot zo'n 8 uur, da's ook al wat waard! ;)

8. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    officieel is dat vanaf 5 maand en 6kg werrd ons gezegt. ik heb het gedaan toen Ze 4 maand was, 2 maand lijkt me wat te jong

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa weegt nu 5kilo, maar ik hoef het echt nog niet te proberen om de laatste fles weg te laten. ik ben al blij dat ze vanaf de laatste fles (22.00/ 23.00) doorslaapt tot 5.30/6.30. denk dat ik de volgende keer op het cb eens ga vragen of ik het kan proberen want ik moet haar vaak wel wakker maken voor de laatste fles. gelukkig slaapt ze daarna wel lekker door.

liefs doris

Deel Deze Pagina