Hallo meiden. Even een vraagje. Zou het kunnen dat je bij 14 weken je baby al kan voelen? Mijn zwangerschap loopt tot nu toe toch al een beetje raar en alles begint hier erg vroeg ( bekkeninstabiliteit enz.) Maar nu heb ik al 2x een " plopje" in mijn buik gevoeld. herkend iemand dit?
hoi meid het kan heel goed hoor dat je je beebje al voelt! zal nu af en toe zijn en straks herken je het zeker dan komt het regelmatig terug geniet ervan meid
spannend hopen dat het de beeb is en niet je darmen wel gaaf als je het zo snel alkunt voelen ik ga het rond die tijd ook in de gate houden
Ik heb altijd wel last gehad van gevoelige darmen,dus daar herken ik alle krampjes en dingen wel van. en dit was echt niet mijn darm, dus ga er vanuit dat het de beeb was en hoop het vaker te gaan voelen.
Kan heel goed al hoor, met 14 weken. Onze eerste voelde ik voor het eerst met exact 16 weken en deze kleine uk voel ik al vanaf ruim 12 weken. En dat ondanks een voorliggende placenta.
sommige kennen hun lichaam van binnen en buiten dan kun je inderdaad al heel vroeg in de zwangerschap je kindje herkennen geniet er van meid en blijf heel goed naar je lichaam luisteren
Zou kunnen hoor. Ik heb de kleine ook met 14/15 weken voor het eerst gevoeld. Daarna duurde het bij mij wel weer een hele poos eer ik ze weer eens volede.
Ik had dezelfde ervaring als Marlie: rond 14/15 weken een paar keer een plopje/fladdertje, toen weken niets en met 19 weken begon het echte schoppen. Ik herken je gevoel dat je (bijna) zeker weet dat het je kindje is en niet je darmen. Ik werd er zo gelukkig van, dat ik echt emotioneel werd! Geniet er van!
mijn vk zei dta als je denkt dat het de baby is, dat waarschijnlijk ook wel zo is en ja 14 weken kan best, ik voelde dr ook rond die tijd al leuk he
Hey Septembermama! Ik voel onze beeb ook al 2 weken, dus vanaf 14 w. Eerst twijfel je, maar als je het in de gaten houdt is het toch echt zo. Geniet ervan!
Mag ik vragen hoe je dat dan voelde? In lig, in zit? Ik voel niets , buiten mijn darmen die af en toe eens robbelen. Verlang er ook naar.
Ik voel hem ook sinds 2 dagen voor ik precies 14 weken was (is wel mn derde). Eerste keren was ik niet zeker. Maar nu telkens als ik even rustig zit ofzo dan voel ik kleine plopjes alsof hij/zij wil zeggen heh! niet stoppen met wiegen En als ik n beetje voor over zit dan krijg ik ook n klein trapje alsof mn baby t niet leuk vind...minder plek dan ofzo?
ik was paardagen geleden met mijn vriendin aan de telefoon, ik wilde eenbeetje recht gaan zitten en voelde ook de baby in een keer poe schrok dacht was dat de baby of mijn darmen maar nu voel ik hem regelmatig jammer dat mijn mannetje het nog niet kan voelen. ben ook sept mama, vind dat het heel hart gaat nu hoor.
Maricha voelde ik voor het eerst met 17 wkn en deze uk heb ik vandaag voor het eerst gevoeld! Ben weer helemaal happy!
Hallo, Dit vroeg ik me nu ook af. Heb ook al 2 keer een vreemd plopje gevoeld en vroeg me ook al of of het misschien zo zou kunnen zijn... Ik ga het in de gaten houden en hopen dat ik het snel weer mag voelen
ik voelde dit kindje al met 13 weken en een beetje en iedereen verklaarde me voor gek heb het er toen met me vk overgehad en die zei jaa hoor meid het kan wel degelijk je kindje zijn hoor dus in jou geval kan het hel goed