Zulke pijnlijke tepels!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door belliebel, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Auw auw en nog eens auw. Alleen als manlief al een blik werpt op mijn borsten doen ze al pijn.

Oh, mijn borsten zelf niet hoor, echt alleen mijn tepels. Ik herken dit helemaal niet uit de zwangerschap van Dinand. Is hier iets tegen te doen? Heb je iets van tepelcreme (wat een woord hihi) ofzo whaha:p?

Zijn er mensen die dit herkennen? Wat doen jullie eraan?

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik heb helaas geen tip voor je! maar ook ik heb zulke zere tepels... en ook borsten nu trouwens! Pff... geen pretje!
    Die lieve mannen met hun goed bedoelde geaai.. over je buik en dan perongeluk je tepel aan raken... auwww! Vooral ook 's avonds als ik mn bh uit doe, en het boven wat koud is doen ze nog meer zeer!! ken je dat? sterkte er mee! ik kijk even met je mee, ben ook benieuwd naar tips!

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

een vriendin van me geeft net de tip:
    warme natte washandjes op je borsten leggen en je bh uit... haha het proberen waard!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, nouja het is het proberen waard:p.

Heb nog een tube purelan van medela liggen wat ik gebruikte bij de borstvoeding van Dinand. Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.

Whaha ja en die mannen idd:p.

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik gebruik borsten spul bij de tuinen vandaan

6. pbw19811970

19 jan 2010
    53
    0
    0
    wannneer ik er heel erg last van heb en er gek van word, neem ik ff een warme douche..
    ik heb voor de rest zelf baat bij om een kopje thee of iets anders warm te drinken, dan word ik weer een btj warm van binnen en dat helpt. je hebt ook van die warmtekussens, ik heb ze bij de action gekocht, maar zag ze laatst bij de xenos..
    mijn verloskundige had het over een zeemlap in je beha te leggen..
    jezelf warm maken en houden dan heb je het er minst last van, voor mij dan werkt het..

Deel Deze Pagina