ik weet niet hoe het met jullie zit, maar sinds een paar weken heb ik altijd direct na het klaarkomen ( ) een harde buik. ik heb het mijn vriend ook laten voelen en we voelen allebei de onderbuik keihard worden en omhoog komen. maar doet niet pijn ofzo. na zo'n 10 minuten is het weer over. hebben jullie dit ook?
Ik had bij mijn dochtertje snel en veel last van harde buiken, ook heel vroeg voorweeen. Nu heb ik ook al weer een tijd last van harde buiken. Eergisteren had ik bijvoorbeeld echt te veel gedaan..vooral toen ik ging zitten op bank, bleven de harde buiken aan 1 stuk komen, had drie uur lang elke 10 minuten een harde buik, niet zo goed dus en heb toen dus ook niks meer gedaan. Bij mijn is een harde buik meestal wel een beetje pijnlijk maar dit is meestal niet het geval. Buik wordt inderdaad helemaal hard, ik voel het ook echt aankomen, trekt dan helemaal strak. Ik kan dan ook even niks doen )stilstaan-stilzitten dus wel' Maar het hoort er wel bij, al dan niet te vaak (ik heb het er al met mijn vk over gehad)
Madelon: ja, dit is heel normaal! KLaarkomen is het samentrekken van je baarmoeder, en bij een harde buik....trekt dus je baarmoeder samen.