Vanaf wanneer hartje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Murmel, 15 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vanaf wanneer is een hartje waarneembaar op een echo? Ik heb een afspraak met 6 weken en 4 dagen, maar het lijkt me zo vroeg!

2. Niet meer actief

Ik had mijn eerste echo met 6 weken 3 dagen en daar zagen we al heel mooi een hartje kloppen! Dus het kan wel. Veel plezier met je echo!

Liefs, Tanya

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    owww. spannend, fijn om te horen. Dankjewel voor je snelle reactie!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het hartje gaat kloppen in de 6e week (meestal 5w4d) en zou dus zeker waarneembaar moeten zijn tijdens je echo!

Leuk, spannend, geniet ervan!

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik zag een hartje kloppen met 5 weken en 4 dagen :)

6. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Ik heb het hartje zien kloppen met 6 weken en 3 dagen.

Veel plezier!

7. amy

amy Lid

5 mrt 2007
    31
    0
    0
    noord brabant
    Ik ook bij 6 weken ongeveer daarom bleek dat ik maar 6 weken was. Het hartje klopte heel rustig en volgens haar was dat begin van het kloppende hartje. Is dit wel normaal? Af en toe ben ik daar een beetje ongerust over ook omdat ik zelf dacht ik 8 weken was.

amy

8. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    ik heb de dag na jou een echo en als het goed is, moet er dan een hartje kloppen (ik ben dan denk ik ruim 6 weken zwanger)

Jente

9. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    In mijn album staat een foto van 6 weken en 4 dagen :) je kan dan inderdaad een knipperend vlekje zien en dat is het kloppende hartje.
    Het vruchtje is dan 8mm nogwat...

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Bij mijn eerste echo was ik tussen de 6-7 weken en er was al een kloppend hartje te zien.

11. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik had mijn eerste echo ook rond de 6 weken geloof ik, en toen was er al duidelijk een hartje te zien. Al kon ik er niks uit maken, de verloskundige zag een heel mooi duidelijk hartje kloppen.

12. zwado

zwado Lid

27 mrt 2007
    11
    0
    0
    Vanochtend eerste echo, ik dacht zelf bijna 7 weken zwanger te zijn maar volgens de echografiste is het pas 5 weken en 5 dagen. Maar een mooi kloppend hartje hoor! Dus of er is een groei-achterstand (kan, gaat vaak met groeispurten) of m'n eisprong was later dan gedacht. Kortom, het wordt een spannend weekje, maandag 2 april weer een echo. DUIMEN!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, er klopte inderdaad een stevig hartje, ongelooflijk. Het hummeltje is nog geen centimeter, maar je zag en hoorde het hartje! En hij liep qua groei zelfs een paar dagen voor, dus helemaal geweldig allemaal!
    Dankjewel voor jullie reacties natuurlijk!

Deel Deze Pagina