Hallo allemaal. Had even een vraagje, ik heb in januari een borstverkleining ondergaan, waar ik overigens erg blij mee ben hihi Nou was mijn vraag :ik lees in meerdere toppics dat vrouwen last hebben van pukkeltje/bultjes op hun borsten en dat hun borsten (extra) gevoelig zijn, dus hieraan soms een zwangerschap herkennen! Nou zijn mijn borsten altijd wel gevoelig gebleven na mijn operatie, dus zou ook niet weten of ze dan nog extra gevoelig zouden worden? Kun je deze symptonen ook krijgen als je een borstverkleining hebt gehad? Misschien nog meer vrouwen die dit gehad hebben? Ben erg benieuwd!
hoi hoi, Ik kan je er helaas geen antwoord op geven. Ik heb laatst mijn oproep voor de operatie van een borstverkleining afgezegd. Begin dit jaar ben ik bij de chirurg geweest en hij had al gezegd dat het nog wel een tijd kon duren voor ik aan de beurt zou zijn. 3 maanden geleden besloten om te stoppen met de pil en een week of 3 geleden kreeg ik een oproep. Aangezien ik niet weer opnieuw aan de pil wil en daarna weer stoppen en het feit dat ik graag borstvoeding wil geven, heb ik mezelf van de wachtlijst laten halen. Mijn moeder heeft ook een borstverkleining gehad en van haar weet ik alleen dat ze geen gevoel meer heeft in haar tepels. Hoop dat je wel een antwoord op je vraag krijgt hiero.
Hoi ccwoman, zou je er graag antwoord op willen geven, maar ik ben (nog) niet zwanger. Ik heb in '97 een borstverkleining gehad en in die tijd gebeurde het eigenlijk nog wel vaak dat de melkklieren werden doorgesneden. Dat schijnt tegenwoordig ook anders te zijn. Wat er verder evt. beschadigd wordt dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Het feit dat jij wel gevoel hebt in je borsten, tepels is wel een goed teken en ik denk daarom ook wel dat je het aan je borsten zal merken dat je zwanger bent. Maar goed, dat kan ik natuurlijk zeker weten. Is het misschien een idee om dit aan je chirurg voor te leggen? Wat mij vooral bezig houdt is het feit of ik nog borstvoeding kan gaan geven. Ik ga er niet van uit, maar ik zou het hartstikke geweldig vinden. Als ik zwanger blijk te zijn, dan merk ik dat op een gegeven moment vanzelf wel. Mocht het zover zijn, dan laat ik het je zowieso weten
Zie trouwens net dat we allebei over 10 dagen mogen testen. Nou ja, zullen we dan afspreken dat jij mij ook op de hoogte houdt
Ja idd lang duurt dat wachten he nog 9 dagen pffff... Maar ik hou je op de hoogte! Tegen mij werd verteld door de artsen dat ik geen borstvoeding meer kan geven!
Zie dat we elkaar op de hoogte zouden houden hihi nouik ben zwanger hooor nu 6 weken en ik zie dat jij ook zwanger bent? Super zeg! Gefeliciteerd! Geniet ervan!
hoi, ik heb voor 2 jaar terug een borstverkleining gehad. En idd bij mij zijn mijn borsten ook altijd gevoelig gebleven. Maar op dit moment zijn ze wel gevoeliger dan anders. Normaal kan en mag mijn vriend er wel aan zitten..maar hij hoeft er nu mar naar te wijzen en het doet al pijn. Maar ik weet niet of ik zwanger ben jah of neeh